. Ik negeerde hem echter, want hij was getrouwd en ik wilde geen oude gevoelens aanwakkeren. Hij stond met vrienden van mij te praten en om hem verder te negeren ging ik rondjes drinken halen en stond ver uit zijn buurt. Ik hoorde van een vriendin dat hij in scheiding ligt. Nog steeds bleef ik uit zijn buurt. Ik wilde hem niet weer leuk gaan vinden. Hij sprak me toch aan. In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik hem gezegd dat ik niet met hem wil praten, omdat ik jaren smoorverliefd op hem ben geweest en dit niet meer wil worden
. Hij was nogal overrompeld en vroeg me waarom ik dit nooit had gezegd. Ik ben hem echter uit de weg gegaan en gedaan alsof ik hem niet wilde spreken. Na een paar pogingen gaf hij het ook op. Ik heb er spijt van dat ik dit zó heb gezegd. Aan de andere kant wil ik niet weer verliefd op hem worden, maar misschien kan ik dit beter toch uitleggen. Ik heb zijn telefoonnummer: zal ik dan toch een sms'sje sturen of hem opbellen? Ik weet het niet, wel weet ik dat dit vlammetje helaas toch weer is aangewakkerd