Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

GlenFiddich

Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 09:22

In navolging van het topic 'Lucht je hart over de lompheid der mannen'...

... lucht je hart over de lompheid der VROUWEN!

Hier luchten de mannen hun lever
over vrouwelijke lompheid en gezever,
maar kunnen vrouwen ook in eigen boezem kijken
en hun lompheden vergelijken

Dus, heb je verhalen over grappige acties, schattige tics of ondoordachte acties... SHOOT!

Chocopasta

Re: Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:06

Ik zou zeggen... trap af TS!

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:25

Ik geef het toe, ik ben lomp.

Ik ben niet bijster tactvol, maak soms te foute grappen en draag het liefst trainingsbroeken. Aan de andere kant, ik beperk het scheten en boeren laten wel tot in huiselijke kring. Maar die hebben het dan soms wel echt te verduren.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:28

Leuk topic! Ik ben niet zozeer boerderig en schetrig als wel totaal niet romantisch. Manlief heeft wel eens romantisch bloemblaadjes in het huis gegooid, dat wekt bij mij vooral stofzuigneigingen op ipv romantiek..

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:29

Ik ben lomp in de vorm van dat ik te snel dingen zeg, waar ik beter eerst over na kan denken. :') Kan nog wel eens kwetsend/bot overkomen terwijl ik dat dan helemaal niet zo bedoel.

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:36

Hahahahaha Glenfiddich....het is te leuk: " kunnen vrouwen ook in eigen boezem kijken" is dit nu niet typisch mannelijk ? :D
Het spreekwoord is: je hand in eigen boezem steken ;)
Ik vind hem wel errug leuk.
Overigens kan ik me erg vinden in de stofzuigneiging van Troi. Ook niet romantisch dus :n :) ontbijtje op bed verzorgd door manlief doet het bij mij ook niet zo goed.
Maar het topic is bedoeld voor mannen begrijp ik...en nu reageren er alleen nog maar vrouwen :o

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:40

Volgens mij kunnen mannen een beetje lompheid over het algemeen goed waarderen, als het maar gecompenseerd wordt! Onze (mannelijke) vrienden zijn dan ook erg blij met mij, want hier hoeven ze hun scheten niet in te houden; dat doe ik namelijk ook niet :+ (en al zeker niet in mijn eigen huis) }>
Ik loop 90% genoeg in slobberkleding/rijkleding en zonder make-up door het huis. Maar dat compenseer ik af en toe met een mooi jurkje en zo is manlief best tevreden!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:18

Ik ben vreselijk lomp. zowel in mijn ondoordachte opmerkingen als de manier van bewegen :') komt wellicht ook door mijn ADHD, eerst doen, dan denken :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:25

Ik ben ook vrij lomp. En dan vooral motorisch gezien. Als ik mn vriendje lief wil 'bespringen' per ongeluk een mep verkopen komt nogal eens voor.
In mn taalgebruik ben ik niet echt lomp, boeren laten gebeurt wel af en toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 13:44

Ik ben vooral lomp omdqat ik mijn lompheid krampachtig probeer te verbergen :') Geef mensen altijd de verkeerde ideeën en verwachtingen, en dan is het 'bam' komt de klap lekker hard aan en dan voel ik me schuldig omdat ik echt een onnavolgbaar schepsel moet zijn voor anderen :')

Ik doe mijn best om te beteren O:)

over motorische lompheid zullen we het niet hebben. Daar zit geen verbetering meer in :')

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:58

Liesje1611 schreef:
Ik ben lomp in de vorm van dat ik te snel dingen zeg, waar ik beter eerst over na kan denken. :') Kan nog wel eens kwetsend/bot overkomen terwijl ik dat dan helemaal niet zo bedoel.

Hier precies zo!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:01

ik kan erg lomp zijn haha zowel in het (per ongeluk) slopen van dingen tot aan dingen te snel zeggen of op een manier zoals ik het niet bedoelde :=

Lomp
En
Onbenullig
is mijn bijnaam :roll:

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:02

God als ik hier alles over mezelf toegeef wilt niemand meer met mij praten denk ik zo :')

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:03

Geryon schreef:
God als ik hier alles over mezelf toegeef wilt niemand meer met mij praten denk ik zo :')

+1 :')

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:38

Geryon schreef:

Hahahaha +1 :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:41

Ik ben gewoon een trut en echt gevoelloos als het op jongens aan komt :=

Gelukkig zitten die niet op bokt.

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:43

Ik laat boeren, scheten en loop nooit met make up, hoe heeft mijn ex het volgehouden... Hoezo lomp... ;) 8-)
Laatst bijgewerkt door Goudlokje1 op 02-08-13 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:44

+1

ik ben lomp, en meestal gaat er dan wel wat stuk of mislukt iets.
moet eerst beter na denken voor dat ik iets zeg -O- :o

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:48

Ik ben op meerdere manieren lomp zelfs! :D Ik loop gemiddeld 1-2x per week tegen de kruiwagen aan. Redelijk lomp :') Heb een regenboog aan blauwe plekken op m'n bovenbeen... En ik zeg eerst iets, en daarna denk ik er pas over na dat ik dat misschien beter voor me had moeten houden of anders moeten formuleren :+

NeverGiveUp

Tammy_ schreef:
Ik ben op meerdere manieren lomp zelfs! :D Ik loop gemiddeld 1-2x per week tegen de kruiwagen aan. Redelijk lomp :') Heb een regenboog aan blauwe plekken op m'n bovenbeen... En ik zeg eerst iets, en daarna denk ik er pas over na dat ik dat misschien beter voor me had moeten houden of anders moeten formuleren :+

Dat ja :')

Regelmatig dat iemand me aanspreekt en dat ik denk, oh kwam dat zo verrot mijn strot uit? :7
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 02-08-13 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

@ts: Definieer "lomp"?

Bedoel je met lomp gedrag, opmerkingen of manier van voorbewegen/kleden?

Wat is de reden dat je denkt dat vrouwen altijd subtiel reageren, zich voortbewegen als een ballerina en er altijd uitzien om door een ringetje te halen? Een vrouw is ook maar een mens. :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:51

Oh ik! Jeetje wat heb ik vaak mensen onbedoeld gekwetst terwijl ik het absoluut niet zo bedoelde :o

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:53

Een (erg leuke) man zei tegen mij "ik val op je subtiliteit" Ik ben ongelooflijk lomp...

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:36

Hier nog 1 !

Regelmatig geef ik mijn vriend een lel per ongeluk als ik aan stofzuigen/dweilen ben.
Ik laat mokken en borden vallen.
Loop de kat dagelijks omver, laat krekels ontsnappen (voer voor onze baardagamen).

Met opmerkingen valt 't wel mee eigenlijk.
Ja vandaag aan de telefoon met de hoofdcassiere, 'ik moet wel op tijd beginnen met schoonmaken, anders kom ik niet klaar'. Hele normale opmerking, maar zij schoot in de lach, ik had t niet eens door. Menig klant had t ook gehoord en vond t wel lachwekkend.

Wij wegen groente en fruit bij de kassa, 5 van de 10 keer beland een broccoli of appels op de grond omdat ik te snel wil.

Boeren doe ik maar al te vaak, maar alleen bij mensen waarbij ik mij op m'n gemak voel, niet in het openbaar.

Nee niet alleen mannen zijn lomp :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:53

A dirty mind is a joy forever....ben je lomp als je in je onschuld dingen zegt die dubbelzinnig uitgelegd kunnen worden?