Warm eten, bah...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Warm eten, bah...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:39

De laatste paar maanden (ook voor het zomer was en het lekker warm weer werd) had ik er al last van...

Het avondeten wat meestal warm is daar walg ik van.
Geef mij maar een boterham dan maak je mij veel blijer. Maar echt bijna tot spugen aan toe, zojuist heb ik maar weer mijn bord weggezet en sorry tegen mijn moeder gezegd.
Voor haar is het ook wel vervelend ze maakt altijd voor 3 personen klaar maar ze kan met mijn vader alles zelf opeten want ik hoef het niet.

En nee, ik ben niet dun. Ik ben goed op gewicht en ik rijd elke dag fanatiek paard dus het is niet dat ik niet hoger heb ik als ik terug kom van het werk/school.

Hebben meerdere mensen hier last van? Ligt het toch misschien aan de zomer?

flare

Re: Warm eten, bah...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:40

Ik heb het juist omgekeerd eigenlijk, ik walg van boterhammen en die zooi, geef mij maar lekker warm avondeten. Heb hier gewoon altijd last van.

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:41

zo erg als dat jij het hebt heb ik het niet, maar ook ik heb soms geen trek in warm eten in de zomer := als het warm weer is eten wij daarnaast ook vaak later, tegen een uur of 8, puur omdat we nog geen trek hebben :+
misschien kan je koude schotels enzo maken? :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:41

Maakt je moeder toch een lekkere maaltijdsalade ofzo? Lijkt me niet zo'n probleem, is ook lekker bij de rest van het eten :)
Ik ben ook geen boterhammenfan, zou graag 3 keer per dag warm eten!

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:42

Ik word ook kots misselijk van eten met deze warme dagen.
Ben veel sneller misselijk van dingen waarvan ik normaal niet misselijk ben (hoeft niet perse eten te zijn)
Ik denk dat het aan de zomer licht, aan het benauwde weer, want in andere niet benauwde landen heb ik nergens last van :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:42

Ik heb dit ook met warm eten, vooral als het heel warm is.
Ik zit dan bijna kokhalzend boven m'n bord.

En ben dus ook blij dat ik zelf kan bepalen wat ik eer.

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:45

Dat heb ik al mijn hele leven :j

Warm eten kan me gestolen worden. Ben echt gek op broodjes, zeker als ze vers gebakken worden en dan met hartig beleg.

Ik eet misschien 2x per week toch warm om nog enigzins iets van groente binnen te krijgen. Fruit eet ik ook niet, enkel als ik er een smoothie van maak.
Voor mijn vriend zorg ik natuurlijk wel altijd dat hij een warme hap krijgt.
Hij snapt dan ook niet dat ik daar geen trek in heb of niet mis.

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:46

Oh ik heb dat ook eerder andersom. Vindt beide lekker maar voorkeur gaat uit naar warm eten! :)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:48

Ik vind warm eten juist heerlijk, al is het met warm weer ook wel prettig om eens een koude maaltijd te hebben. Vaak je avondeten overslaan lijkt me niet erg gezond, je mist dan toch een heel stuk van je benodigde voedingsstoffen..

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:28

Ik kan me het best voorstellen dat je geen zin hebt in warm eten :j maar dan zou ik zelf zorgen dat ik iets anders te eten maak voor mezelf, daar is genoeg voor te verzinnen, ik zou niet mijn moeder daarvoor op laten draaien zoals hierboven ergens wordt genoemd.
Het is ook wel zo netjes om te melden dat je niet mee-eet. Een poosje op brood leven kan prima hoor als je maar in de gaten houdt dat je voldoende groente en fruit binnen krijgt.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:39

Ik heb het nu ook op dit moment met de warmte.
geef mij maar iets van sla ofzo :9
wat ik nog wel lust met dit warme weer is pasta of rijst maar voor de rest bleeehhh,ik eet dadelijk stamppot maar heb er echt geen zin in.

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:41

Jakkes ik walg er ook van :j net warm gegeten, en het smaakte niet :n

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:43

zit nou lekker aan de gekookte aardappels met boontjes en een lekkere snitchel

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:45

Ik ken het..warm eten of warm drinken vind ik met heel warm weer drie keer niks! walgelijk!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:45

Ik vind juist boterhammen echt niks. Zo saai en ik lust maar weinig beleg. Ik wissel het af en toe af met cornflakes, maar daar hou ik eigenlijk ook niet echt van. Ik zou het liefst in ieder geval warm lunchen en avondeten. In de ochtend gaat 1 witte boterham nog wel, dan heb ik toch niet zo'n honger.

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:56

Ik hou va allebei alleen met dit weer gaat mijn voorkeur eerder uit naar een frisse maaltijdsalade dan warme hap

lauxmautink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:59

Jaaa! Dit Heb ik ook ik Heb veel liever een paar boterhammen Als avondeten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:00

justkid schreef:
Ik kan me het best voorstellen dat je geen zin hebt in warm eten :j maar dan zou ik zelf zorgen dat ik iets anders te eten maak voor mezelf, daar is genoeg voor te verzinnen, ik zou niet mijn moeder daarvoor op laten draaien zoals hierboven ergens wordt genoemd.
Het is ook wel zo netjes om te melden dat je niet mee-eet. Een poosje op brood leven kan prima hoor als je maar in de gaten houdt dat je voldoende groente en fruit binnen krijgt.

Ik vraag elke morgen netjes wat we gaan eten.
Dan zeg ik al van te voren dat ik niet mee eet, maar vaak maakt mijn moeder dan toch nog extra voor mij.
Aan 2 sneetjes brood heb ik voldoende en dat weet ze.

Roosje_socks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:04

Misschien kan je voorstellen om een (pasta) salade te maken, pastasalades zijn meestal koud en lekker met dit warme weer. Daar komt bij dat je haast alles wat je lekker vind in een salade kan doen

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:44

Ik heb ook liever warm eten. Kan daar soms de hele dag naar uitkijken :')
Vind niks aan boterhammen eigenlijk. Niet dat ik het niet eet of niet lust, maar mijn voorkeur ligt bij warm eten.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:55

Eindelijk....ik ben niet de enige !!

Ik houdt niet van warm eten, maar maak het toch omdat ik niet alleen ben hier, maar zou ik alleen wonen dan denk ik niet dat ik vaak warm zou eten.
Geef mij maar een boterham of salade!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:56

Ik zou het liefst alle maaltijden warm eten, ook bij 30 graden schuif ik er zo warm eten in.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 20:28

Mijn moeder heeft dit al haar hele leven lang! je maakt haar niet gelukkig met warm eten. Ik heb zo m'n periodes :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 13:42

F_Orumster schreef:
Ik zou het liefst alle maaltijden warm eten, ook bij 30 graden schuif ik er zo warm eten in.

Ja ik ook! Toen het een graadje of 35 was zat iedereen op Facebook te klagen en vroegen recepten voor koude maaltijden; ik had er net een lekker bordje witlof in met een flinke karbonade :Y)

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 13:44

Oh haha nee ik heb juist het omgekeerde. Ik vind boterhammen helemaal niet lekker, zou het liefste twee keer per dag warm eten! :D