De meest leuke cadeau's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

De meest leuke cadeau's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 15:05

Naar aanleiding van dit topic, [LZP] De meest vreselijke en lelijke kado's ever! ook maar een positief topic!

Leukste cadeau's.. Dit jaar nog, toen ik jarig was. De prijs van cadeau's kan me gestolen worden, duur, goedkoop, maakt me niet uit.. Het belangrijkste vind ik dat er aandacht aan is besteed. Van die kleine attente dingen. Dat vind ik echt zo mooi.

Een paar situaties die zich voordeden in een span van maanden en die op mijn verjaardag allemaal terug kwamen.

Paar maanden geleden ben ik weer op kamers gegaan en heb ik ooit ergens eens gezegd dat ik nog een prullenbak nodig had en die maar eens moest gaan kopen, maar was te lui om naar de winkel te gaan met de fiets en zo'n groot ding terug te slepen :+

Vriend van me was vroeger model, nu niet meer, en we gingen eens namen googelen en kwamen dus een oude foto van hem tegen. Echt zo'n cliché foto, in zwart/wit waar hij op stond met zo'n zwoele blik. Hilarisch. Hebben we hem flink mee gepest.. Dat we die zouden inlijsten en in onze kamer zouden hangen.

Tijdens een shoptrip met een vriend, kwamen we van die belachelijke YOLO t-shirts tegen en YOLO is toch wel datgene waar we altijd behoorlijk mee spotten.

Tijdens een andere shoptrip gingen we op zoek naar de perfecte verjaardagsoutfit. Leuke spijkerbroek en leuke schoenen gekocht en ik wilde er een wit shirt bij, maar kon nergens wat vinden. Nouja, dacht ik, laat maar dan. Trek wel wat anders aan :(

Ik heb een mooie foto van mij en mijn paard en die wilde ik nog altijd eens uitvergroten.

Ik zat ooit te klagen dat ik een nieuwe bikini moest hebben, maar dat ik nooit één kon vinden.

Te klagen dat ik geen snoep in huis had :P

Te klagen dat ik altijd alles vergeet :D

Te klagen dat ik al eeuwen niet meer gezoend had :o

En wat kreeg ik op mijn verjaardag van mijn vriendengroep;

Een grote prullenbak vol gestopt met allemaal snoepgoed (yay!) en dus cadeautjes, waaronder de modellenfoto, netjes ingelijst, een wit shirt met YOLO erop voor mijn party outfit, een snoep 'bikini', een krijtbord voor in de keuken om niets meer te vergeten, de foto met mijn paard en ik prachtig uitvergroot op canvas en een sjerp met "Ik ben jarig, kus me" erop, zodat ik als we uit zouden zoveel gezoend zou worden dat ik niet meer kon klagen..

En een zelfgemaakte taart met Happee Birthdae Harry Eline omdat ik dol ben op Harry Potter.

Nou je kon me opvegen. Was zo happy. Zo simpel allemaal, maar zo attent en gewoon echt over nagedacht. Cadeautjes die uit situaties zijn ontstaan. Cadeautjes die echt betekenis hebben. En dat vond ik echt heel mooi.

Wat zijn jullie leukste cadeau's? :D Die je hebt gekregen of hebt gegeven.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 28-07-13 15:12, in het totaal 3 keer bewerkt

moelly

Re: De meest leuke cadeau's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:09

Aah wat leuk!

Ik krijg eigenlijk altijd wel leuke cadeau's.
Ik zeg ook altijd: Ik ben liever iets kleins en goedkoops waar ik echt wat mee kan en wat ik echt leuk vind, dan een heel duur cadeau wat ik eigenlijk helemaal niks vind..

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:10

Er staat alleen niet bij dat we mogen reageren :+

Mijn allerleukste cadeau ooit? Heel simpel; mijn Welsh Cob <3
Van mijn ouders gekregen zonder dat ik er iets vanaf wist, zo blij ben ik nog nooit geweest! En nu, 4 jaar later, ben ik nog steeds dolgelukkig met der :D <3

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 15:12

Nouja, lijkt me logisch toch, maar toch er even bij gezet haha.

Maar inderdaad moelly! De hele prullenbak vol, was met mijn vriendengroep gedaan en zal ze nog per persoon geen 5 euro hebben gekost, maar wat kan mij dat schelen, ik vond het prachtig. Liet gewoon zien dat ze je kennen en naar je luisteren.

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:12

-Tot nu toe was mij horloge die ik gekregen heb van mijn grootouders het leukst. Zo een mooie witte die ik altijd draag en nu versleten is :+
-maar het grootste cadeau is wel, dat ik mijn oud verzorgpaard mag terug verzorgen :D (ook al is het geen verjaardag's cadeau )

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:16

Paar weken geleden kwam ik thuis van m'n werk stond er een hele mooie grote bos bloemen in de garage. :D
Bleek van m'n collega's afkomstig voor m'n verjaardag.
Ik heb zeker 3 dagen met een grote grijns rondgelopen, had het echt niet verwacht.

Werk er nog niet zo lang en nog nooit gehoord dat een werkgever dat doet.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:17

LOTR DVD box :)

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:20

Wauw dat zijn leuke cadeautjes!

Bewijst ook maar weer dat je vrienden goed naar je luisteren.
Er zijn vast veel leukere mooie cadeautjes geweest maar wat me nu vooral heugt is m'n iPad.
Ik heb tijdens mijn afstudeerstage aan de pabo een half jaar lang 4 dagen in de week volledig alleen een klas gedraaid zonder daar voor betaald te worden. Ze waren super enthousiast over hoe ik t deed en heb super eindbeoordeling gehald. Dus eigenlijk al genoeg.
Hebben we vorige week vrijdag afscheidslunch voor de zomervakantie. Krijg ik dus gewoon een spiksplinternieuwe ipad van de directeur. :oo

En ook nog wel eens leuke. Ooit eens tegen een 'vriend' gezegd dat ik zo graag een auto wilde. En dan t liefst een mini of een Beagle. Krijg ik denk dik half jaar later (in die tijd die jongen helemaal niet meer gesproken) met m'n verjaardag ineens een enorm pakket. Had ie m'n een model mini gestuurd. Maar niet zo'n klein speelgoedautootje. Maar een flink grote :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:25

Ik kreeg deze van mijn ouders :D

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:32

Op mijn 18e mijn pony van paps :D

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:36

Aaah heel leuk!
Ik krijg ook altijd hele leuke cadeautjes.
Vorig jaar dat ik in het ziekenhuis lag werd me een big Mac gebracht, m'n lievelingseten.
Dat ik laatst in het ziekenhuis lag kreeg ik een hoop kaartjes, werd daar zo vrolijk van!
Afgelopen jaar voor m'n verjaardag wortels voor t paard, dat is dan echt wat nuttigs, kan ik tenminste wat mee.
Aantal jaar terug van m'n vriendinnen zweetdeken met naam van m'n pony gehad voor m'n verjaardag. Geen idee waar hij gekomen is eigenlijk! Vond het erg lief.
Cadeau hoeft dan helemaal niet groot te zijn.
Maar het feit dat er over is nagedacht maakt me heel blij.
Vind het zelf ook leuk om cadeautjes te geven.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:38

Mijn allermooiste cadeau was dat ik op paardrijles mocht. En ik ooit een konijn kreeg. Weet nog wel hoe blij ik toen was :D Dat was voor mijn verjaardag.

Het allermooiste cadeau wat ik kreeg (ofnou, eigenlijk ook zelf aan meebetaald heb) is het leasen van Liberty.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:41

Ik kreeg een manicuren set !( of is voor je nagels pedicuren ? :') ) Maakt niet uit ik was er heel blij mee !! *\o/* Nu nog steeds!

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:44

ik heb voor mijn examen n half paard gekregen. mijn alles! de rest heb ik zelf voor gespaard.
en dit jaar voor mn 18e verjaardag van de vrienden groep een bier tap.
en het allerleukste van n vriendin een grote foto van mijn paard op canvas.. wat was ik daar blij mee!!!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 15:44

Zelf geven vind ik ook erg leuk trouwens. Stop er dan ook behoorlijk veel tijd in.

Voor een verjaardag van een vriend, die dol is op alles wat met film te maken heeft en later ook acteur, regisseur, producent en alles wil zijn.. En die op dat moment ook een toneelstuk aan het regisseren was, heb ik een stoel cadeau gedaan. Via marktplaats een tweedehands regisseur stoel gekocht, de oude stoffen opgestuurd en laten vervangen door zwarte en daar zijn naam en achterop in het Engels 'Director' op gezet. Zo'n klapbordje erbij en een megafoon. Nou, die jongen was heel blij met zijn cadeau haha. Vind ik altijd prachtig om te zien, die reacties.

Andere vriend van me is nogal erm, vies soms, met zijn opmerkingen. Seks seks en seks. Hij is homo en zit in onze toneelgroep, die de naam G.UTS heeft, is een afkorting.. Hoe dan ook, een boxer gekocht en daarop laten drukken, op zijn linkerbil "You need G.UTS to enter" en dan G.UTS als ons logo. Vond hij ook erg leuk.

Meisje die terug ging naar Amerika een foto album van haar ervaringen in NL laten maken bij de Hema en naar Amerika opgestuurd terwijl ze er nog niet was. Toen ze thuis aankwam lag die al in haar huis :D

Vriend van me sliep eens bij mij en ik heb van die sterren aan het plafond, nog van de vorige bewoners. Heb ze er nooit afgehaald. Hij vond ze wel erg leuk. Laatst had ik ook een tweedehands lamp gekocht en daar zaten ze ook nog aan. Wederom te lui om ze eraf te halen en heeft hij ze eraf gehaald en 'gestolen'. Op zijn verjaardag heeft zijn vriendin hem bezig gehouden, heb ik de sleutel van zijn kamer via zijn broer bemachtigd en de hele kamer vol geplakt met die sterren. Toen het donker was bracht zijn vriendin hem thuis en kwam hij de kamer inlopen met al die sterren erin :D. Helaas de reactie niet gezien, want ik was allang weer weg, maar hij vond het erg leuk.

Ik vind het vaak leuker om te geven dan om te krijgen. Vind het gewoon leuk dingen te bedenken.. Maar het is soms echt niet makkelijk om weer met iets origineels te komen!
Laatst bijgewerkt door ElineS op 28-07-13 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:45

SindyKaya schreef:
Ik kreeg een manicuren set !( of is voor je nagels pedicuren ? :') ) Maakt niet uit ik was er heel blij mee !! *\o/* Nu nog steeds!

Manicure voor je handen en pedicure voor je voeten :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:45

Ingelijste songtekst van het nummer wat m'n vriendin voor je me heeft geschreven en mijn tattoo van mijn opa en oma :))

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:53

Hardloopschoenen die heel duur waren, eindelijk eens een nuttig cadeau!

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:55

Ipad, vorig jaar gekregen voor me 14de verjaardag :D :D :D :D :D

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:59

Ik heb een paard gekregen voor mijn verjaardag, het was een vervroegd verjaardags cadeau. :D
Het paard kon slechts van april tot augustus ingepakt laten. :+

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 21:28

Mijn allermooiste cadeau, een vliegles in een sportvliegtuigje voor mijn slagen van de Havo. Ik zou het jaar erop beginnen aan de opleiding Aviation.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 21:33

Voor verjaardagen, wat ik me nog herinner: voor mn 21e een citytrip samen met papa :)
En voor mn afstuderen heb ik prachtige oorbellen gekregen, nog steeds zó blij mee :)

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 21:51

Pff, mijn allerleukste cadeau. 4 jaar geleden toen ik Mandy mocht leasen :) Toen ben ik gillend door het huis gerend omdat ik zó blij was!

En ik ben ook superblij met mijn laptop en mobiel :)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 22:24

Dit jaar kreeg ik van mijn jongste dochter een tablet kado. Zij had die gewonnen via een aktie op facebook. Zelf heeft ze een laptop en aangezien ik altijd de PC moet delen met mijn man, vond zij dat ik dat tablet wel verdiende. Ik was helemaal verbaasd vanwege zo' n duur kado, tot ze vertelde hoe ze er aan kwam. Ik was er echt vreselijk blij mee ( nu nog steeds hoor. ). Was echt diep ontroerd, heb nog nooit zo gehuild op mijn verjaardag. Ze had al van alles ge installeerd, zodat ik er direct mee kon werken. Zit nog zelden op de PC, want ik ben zo blij met mijn speeltje.

Jaren geleden een jong katje mogen uitzoeken. Was ik ook heel blij mee. Verder ben ik altijd erg blij met de kadootjes van mijn kinderen. Ze nemen meestal heel veel moeite om iets leuks uit te zoeken.

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 22:26

Misty12 schreef:
Dit jaar kreeg ik van mijn jongste dochter een tablet kado. Zij had die gewonnen via een aktie op facebook. Zelf heeft ze een laptop en aangezien ik altijd de PC moet delen met mijn man, vond zij dat ik dat tablet wel verdiende. Ik was helemaal verbaasd vanwege zo' n duur kado, tot ze vertelde hoe ze er aan kwam. Ik was er echt vreselijk blij mee ( nu nog steeds hoor. ). Was echt diep ontroerd, heb nog nooit zo gehuild op mijn verjaardag. Ze had al van alles ge installeerd, zodat ik er direct mee kon werken. Zit nog zelden op de PC, want ik ben zo blij met mijn speeltje.

Jaren geleden een jong katje mogen uitzoeken. Was ik ook heel blij mee. Verder ben ik altijd erg blij met de kadootjes van mijn kinderen. Ze nemen meestal heel veel moeite om iets leuks uit te zoeken.

Wat lief van je dochter! :)