Leukste cadeau's.. Dit jaar nog, toen ik jarig was. De prijs van cadeau's kan me gestolen worden, duur, goedkoop, maakt me niet uit.. Het belangrijkste vind ik dat er aandacht aan is besteed. Van die kleine attente dingen. Dat vind ik echt zo mooi.
Een paar situaties die zich voordeden in een span van maanden en die op mijn verjaardag allemaal terug kwamen.
Paar maanden geleden ben ik weer op kamers gegaan en heb ik ooit ergens eens gezegd dat ik nog een prullenbak nodig had en die maar eens moest gaan kopen, maar was te lui om naar de winkel te gaan met de fiets en zo'n groot ding terug te slepen

Vriend van me was vroeger model, nu niet meer, en we gingen eens namen googelen en kwamen dus een oude foto van hem tegen. Echt zo'n cliché foto, in zwart/wit waar hij op stond met zo'n zwoele blik. Hilarisch. Hebben we hem flink mee gepest.. Dat we die zouden inlijsten en in onze kamer zouden hangen.
Tijdens een shoptrip met een vriend, kwamen we van die belachelijke YOLO t-shirts tegen en YOLO is toch wel datgene waar we altijd behoorlijk mee spotten.
Tijdens een andere shoptrip gingen we op zoek naar de perfecte verjaardagsoutfit. Leuke spijkerbroek en leuke schoenen gekocht en ik wilde er een wit shirt bij, maar kon nergens wat vinden. Nouja, dacht ik, laat maar dan. Trek wel wat anders aan

Ik heb een mooie foto van mij en mijn paard en die wilde ik nog altijd eens uitvergroten.
Ik zat ooit te klagen dat ik een nieuwe bikini moest hebben, maar dat ik nooit één kon vinden.
Te klagen dat ik geen snoep in huis had

Te klagen dat ik altijd alles vergeet

Te klagen dat ik al eeuwen niet meer gezoend had

En wat kreeg ik op mijn verjaardag van mijn vriendengroep;
Een grote prullenbak vol gestopt met allemaal snoepgoed (yay!) en dus cadeautjes, waaronder de modellenfoto, netjes ingelijst, een wit shirt met YOLO erop voor mijn party outfit, een snoep 'bikini', een krijtbord voor in de keuken om niets meer te vergeten, de foto met mijn paard en ik prachtig uitvergroot op canvas en een sjerp met "Ik ben jarig, kus me" erop, zodat ik als we uit zouden zoveel gezoend zou worden dat ik niet meer kon klagen..
En een zelfgemaakte taart met Happee Birthdae
Nou je kon me opvegen. Was zo happy. Zo simpel allemaal, maar zo attent en gewoon echt over nagedacht. Cadeautjes die uit situaties zijn ontstaan. Cadeautjes die echt betekenis hebben. En dat vond ik echt heel mooi.
Wat zijn jullie leukste cadeau's?