Omdat ik lang van het uitgaansleven heb mogen genieten heb ik het een en ander mogen beleven. Zo ben ik tijdens deze periode tot de conclusie gekomen dat toch vrij veel mannen 'willen' of daadwerkelijk vreemdgaand. Natuurlijk kun je niet alle mannen over een kam scheren, maar ik ben hierdoor toch redelijk geshockeerd.
Nu ben ik sinds 2 maanden aan het daten met een hele leuke jongen. Alles is eigenlijk vrijwel perfect op een ding na; mijn vertrouwen. Ik heb het idee dat die toch aandacht zoekt (en krijgt) van meiden buiten mij om. Hij voegt meiden toe, tijdens het uitgaan, die hem leuk vinden. Het is een hele spontane en eerlijke jongen. Als ik hem een vraag stel mbt de meiden, geeft hij me er altijd een eerlijk antwoord op. Hier heb ik respect voor, ondanks dat ik het niet altijd wil horen.
Ondanks dat ik hem onwijs leuk vind, word ik hier erg onzeker en wantrouwend van.
Dus meiden, stel ik me nou aan en ben ik nou jaloers? Moet ik er met hem over hebben of gewoon aannemen dat hij zo is? Het klikt namelijk wel echt onwijs goed. Heb inmiddels zijn vrienden en ouders al ontmoet en hij bij mij. Het is dus wel echt serieus.
Ben benieuwd naar jullie bevindingen!
zowel de man als de vrouw commit zich tot de ander. Wanneer jij het gevoel hebt dat je er niet van uit kunt gaan dat hij met zijn 'vingers' van een andere vrouw af kan blijven zit er iets niet goed 
is dat niet een beetje erg kort door de bocht? Heb je zelf nare ervaringen? Het lijkt me (oprecht!) moeilijk als je zo in je leven moet staan