Ik dacht ik open eens een topic omdat best met ene beetje rot gevoel zit.
Mijn ouders zijn inmiddels al 3 jaar gescheiden. De reden dat mijun ouders uit elkaar zijn gegaan is omdat mijn vader heeft erkent dat hij homo is.
Echter loop ik tegen het probleem mijn vader heeft het nog nooit (durven) uitspreken naar mij en bij broers en zus.
Wel gaf die aan dit eigenlijk al jaren te weten.
Maar ik vind het ergens moeilijk maar ergens ook niet om er mee om te gaan.
Maar nou is er sinds kort om de hoek komen kijken dat mijn vader een vriend heeft, maar eigenijk wil ik helemaal niks van zijn vriend af weten omdat ik hem dan niet meer zie als mijn vader.
Maar hij woont in het zelfde dorp als ik en mijn moeder en met evenement in dorp daat ging hij vroeger eigenlijk nooit heen.
Nou plots sinds de scheiding ineens wel en opzich is daar niks mis mee.
Maar hij heeft ons de kinderen verteld dat hij een vriend had en dat die on wou leren kennen, echter wij hebben te kennen gegeven dit niet te willen omwillen wat er allemaal gebeurt is. (zet liever geen details op bokt)
maar nou was afgelopen zaterdag wat te doen van mijn salsa vereniging en hij was er ook met zijn vriend. Ik heb hem gezien maar hij mij niet, Dit was voor mij best moeilijk. Daarbij kwam hij vandaag op bezoek en vertelde hij dat hij er ook was en ons gezocht had.
Maar ik loopt tegen het punt aan hoe ga je hier mee om en misschien is er iemand die een soort gelijke heeft mee gemaakt en zijn ervaring wil delen
Respect als je dit gelezen heb overigens