Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Plien91 schreef:Ja, daar heb ik ook wel eens last van. Da's vervelend hè? Ben wel eens naar de dokter geweest. Maar die kon niets aan mijn aprapo doen.
En nu zonder gekheid... Ik ben wel gehecht aan mijn hoofdkussen. Overigens is het maar eentje, meer heb ik niet nodig. Ik graaf mijn hoofd erin (aldus vriendje), dekbed tot aan mijn neus en zo slaap ik heerlijk. Slaap ook niet graag op andere kussens, als het een beetje kan neem ik mijn kussen mee op vakantie enzo.
vind het ook niet fris als andere mensen erop slapen
Daenerys schreef:biancalaylo schreef:Maar tijdje terug weet ik nog dat er een jongen bleef slapen maaar die had me kussen helemaal uit je aprapo gehaald... Ik was er op ze zachts gezegt niet blij mee!!
Wát had hij????
Plien91 schreef:Ja, daar heb ik ook wel eens last van. Da's vervelend hè? Ben wel eens naar de dokter geweest. Maar die kon niets aan mijn aprapo doen.
En nu zonder gekheid... Ik ben wel gehecht aan mijn hoofdkussen. Overigens is het maar eentje, meer heb ik niet nodig. Ik graaf mijn hoofd erin (aldus vriendje), dekbed tot aan mijn neus en zo slaap ik heerlijk. Slaap ook niet graag op andere kussens, als het een beetje kan neem ik mijn kussen mee op vakantie enzo.
Daenerys schreef:biancalaylo schreef:Maar tijdje terug weet ik nog dat er een jongen bleef slapen maaar die had me kussen helemaal uit je aprapo gehaald... Ik was er op ze zachts gezegt niet blij mee!!
Wát had hij????

biancalaylo schreef:Ja ik heb en dislextie en zo was het goed te lezen
. Een kussen heeft geen emoties en kan dus niet van zijn à propos gebracht worden.
Konstantine schreef:Ik ben heel erg egoïstisch betreffende mijn bed en beddengoed, het is dan wel een mega tweepersoonsbed, maar hij is mooi alleen van mij!
Ik kan trouwens ook boos worden als iemand anders uit mijn theebeker drinkt of met mijn lepel eet... Alleen ik ben dan wel volwassen genoeg om dat niet te laten merken
Sannert schreef:Konstantine schreef:Ik ben heel erg egoïstisch betreffende mijn bed en beddengoed, het is dan wel een mega tweepersoonsbed, maar hij is mooi alleen van mij!
Ik kan trouwens ook boos worden als iemand anders uit mijn theebeker drinkt of met mijn lepel eet... Alleen ik ben dan wel volwassen genoeg om dat niet te laten merken
![]()
Ik kan er ook niet tegen als iemand aan mijn eten zit zonder toestemming. Vriendlief doet dit ook wel eens. Ik heb alles op mijn bord netjes bij elkaar. Groenten apart, vlees apart enz. vriend die prakt alles op een hoop en zet dan nog net zijn bord aan zijn mond om het naar binnen te schuiven. En dan ga ik drinken pakken en dan jat ie weer mijn,vlees, bijt erin en smijt het willekeurig terug op mijn bord. Kan ik weer tot 10 gaan tellen en de aardappeltjes of groenten van het stukje vlees halen. Grrr.