Ik kan hem helaas niet vinden op Facebook. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik kan hem helaas niet vinden op Facebook. Vjestagirl schreef:Stuur terug dat jij het ook leuk gesprek vond, dat je het goed naar je zin hebt gehad en dat je hoopt hem binnenkort weereens ergens tegenkomt.

als je lef hebt zou ik zeggen doen!
Citaat:Maar ja, ondertussen kom je beiden op een leeftijd waarop ik veronderstel dat jij natuurlijk al lang 'de liefde van je leven' gevonden hebt. Mijn vader zei altijd: 'Veronderstellen is de zwakste vorm van denken'. Dus ik heb mezelf toch een gevoeglijke schop onder mn billen gegeven in de hoop dat je het leuk vindt om contact te krijgen.
Citaat:Bedankt voor je reactie! Leuk om te horen dat je het zo'n leuk stukje vond. Ik vond het ook erg gezellig om met je op pad te gaan. Wellicht voor herhaling vatbaar? Ik hoop van je te horen. Groetjes,
) begrijpt mijn hints nog steeds niet hoor :p Hahaha. Ik heb hem destijds tijdens intensief bel/WhatsApp/sms/mail-contact (en elkaar nog niet eens zien) zoiets gezegd als: ik denk dat ik verliefd aan het worden ben.