Van de week reed ik achteruit een parkeervak uit, ik had links en rechts gekeken en er kwam niets aan, dus ik rijd al rechtskijkend het vak uit, en op het moment dat ik er bijna uit ben, kijk ik naar links en voel ik *boem*.
Schade aan de auto van m'n vriend: achterbumper een cm naar voor gekomen, de klep van de kattenbak ligt op de bumper zeg maar(sluit nog wel gewoon) en een scheur in het rechter achterlicht.
Schade aan de auto tegenpartij: linksvoor een kreukel in de wielkas.
De tegenpartij is een poolse jongen, die gelijk vroeg of ik hem niet gezien had.
Verder sprak hij gebrekkig nederlands/engels en toen ik de papieren wilde pakken zei hij gelijk "no polis" of "no police".
Hij wilde het onderling regelen, ik kon de papieren van m'n vriend niet vinden dus ik ben akkoord gegaan met het onderling regelen.
We hebben adressen en nummers uitgewisseld, we wonen bij elkaar in de buurt en ik moest vooral niet stressen zei de jongen
Maar nu vraag ik me af wie er fout zat, ik draaide achteruit naar links, alleen de linkerkant van de voorbumper stond nog in het parkeervak.
Ik heb hem werkelijk niet aan zien komen, en op dat stuk moet je behoorlijk hard rijden wil je "vanuit het niets" ineens achter me staan.
De jongen heeft me gister al gebeld, maar kon toen niet opnemen.
Ik ga er wel vanuit dat het geregeld word, maar ja, leuk is anders.
We hebben helaas geen foto's genomen, ik heb wel de situatie getekend.
rare auto heb jij 

is vaak niet zo duur op de sloop