GRRRRRRRR Selectvracht!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

funnyhorses

GRRRRRRRR Selectvracht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 19:08

Het moet toch niet gekker worden bij Selectvracht! |o
Heb ik mee eerst vreselijk geërgerd over de bezorgwijze kan ik me nu ergeren over de verzendwijze -:(- grrrr

Ik had bij Agradi rijlaarzen besteld maar deze heb ik weer retour gezonden,niks aan de hand dus ik naar een DHL service punt en daar keurig het pakket afgegeven.
Heb ook verzendbewijs gekregen met zendingnummer.

Dit was dus op 6 juli retour gezonden,dus ik wachten en wachten en wachten :Z maar geen reactie van Agradi. :?
Dus ik Agradi gemaild met de vraag of ze het pakket al ontvangen hadden....nee dus!
HUH????? :?
Verzendbewijs erbij gehaald en tracktrace gedaan via DHL maar deze kon de zending niet vinden >;) .Via via via met hoop gegoogle kwam ik erachter dat het pakket dus via Selectvracht terug bezorgd word aan Agradi!Das toch ook raar he?Je verzend via DHL en floep daar zit Selectvracht er opeens tussen. :(

Dit is wat ik op mn schermpje zag:

[i]Pakje ontvangen
|Track & Trace
|MijnSelektvracht
|Vragen over je pakje?

Traceer je pakjes

Het verloop van het transport van uw pakje met barcode 3SDSP0096764474 ziet er als volgt uit:

06-07 2013 Zending aangebracht op DHL Servicepoint

06-07 2013 Pakje is onderweg naar sorteercentrum

06-07 2013 Retourzending is opgehaald

06-07 2013 Pakje gaat terug naar sorteercentrum

09-07 2013 Pakje is gescand in sorteercentrum

Business Partner
Selektvracht bezorgt met aandacht

Nou lekker dan,sinds de 9e ligt het pakket lekker bij Selectvracht te wachten tot er een Jandoedel EINDELIJK het pakket gaat brengen! -:(-

Wat een ballentent is dat Selectvracht toch.....FOEI :r

Zijn er meer mensen die zich ergeren over Selectvracht? _-:(
Directie van Agradi gesproken en deze stopt trouwens met Selectvracht om deze redenen!!!

Anoniem

Re: GRRRRRRRR Selectvracht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 20:12

Er was vorige week een flinke systeemstoring bij Selektvracht begreep ik, daardoor zijn er een hoop pakketten nog niet bezorgd. Dat wordt deze week allemaal ingehaald.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:28

Ik heb gisteren iets besteld bij een webwinkel en vanmorgen rond 10 uur was het al bezorgd door selectvracht, hier dus geen problemen.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 22:29

Dat zal best maar het pakket was de 6e al verzonden dus had allang daar kunnen zijn.
Wat een ballentent dat Selectvracht,wil niks meer verzonden hebben door hun want ze maken er een puinhoop van!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:52

Ik kreeg vandaag een briefje in de brievenbus voor een pakketje omdat ik niet thuis was, nu staat er op dat briefje dat je de tijdsvak waarin het pakketje bezorgd kan worden kan wijzigen met een code. Ik naar de site van selektvracht en vul die code in zegt de site: Helaas het kan niet

Ik snap er geen paashaas van :?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:55

Ik heb ooit iets besteld wat via selektvracht gebracht zou worden. krijg ik ineens dat het pakje retour gaat?? is er wat fout gegaan in het sorteer centrum is het pakje terug gestuurd naar waar het vandaan kwam >;) ook heel fijn

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:58

funnyhorses schreef:
Je verzend via DHL en floep daar zit Selectvracht er opeens tussen. :(

Selectvracht is een onderdeel van DHL, dus dat is op zich niet vreemd. Welm jammer dat ze onderling niet echt communiceren.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:07

Och breek me de bek niet van open :(

Paar weken geleden pakketje besteld via Hema wat selektvracht de volgende dag zou bezorgen. Helemaal top, we waren aan het verbouwen dus pakketje was zeer welkom en we zijn ook gewoon de hele dag thuis bezig.
Ik kijk volgende dag in de middag op de track&trace code, staat erbij dat er niemand thuis was en pakketje terug naar sorteercentrum! Helaas telefonisch niet meer te pakken te krijgen, ik gelijk de volgende ochtend gebeld. Ze hebben hier een melding van gemaakt, als extra informatie bij bezorgadres gemeld dat we aan het verbouwen zijn, dus een hoop puin als herkenning.
En diezelfde middag wederom de melding dat we niet thuis waren -:(-
Klantenservice gelijk gebeld en die kunnen blijkbaar geen contact leggen met de chauffeur dus ze hebben geen idee waarom de chauffeur zegt dat we niet thuis zijn.
Ik hierna maar gelijk de hema gebeld of hun konden inspringen. Zij hebben gebeld en uur later werd alsnog het pakketje bezorgd :D

Echt waardeloos bedrijf dat selektvracht

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 00:07

Tjongejonge dat van dat niet thuis zijn heb ik ook gehad,pas geleden! :(
Hele dag thuis gezeten op de bestelling gewacht maar geen pakketbezorger gezien.Log ik in op de tracktrace zie ik een melding staan:bewoner was niet thuis!Whaaaaaat :wow: !!!!!!!Heb potverdepotver de hele dag zowat voor het raam geplakt gezeten en gewacht op het pakje (was van Paardendrogist) maar geen mens gezien! >;)
Ik vind het zo onbeschoft dat ze doodleuk zetten:Niet thuis!
Stelletje leugenaars zijn het,echt waardeloos! -:(-

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 21:59

Nog steeds geen reactie van Selectvracht,pakketje staat nog steeds niet verder dan gescand in sorteercentrum op 9-7. -:(-
Tis toch té belachelijk voor woorden _-:( !!!Ben ik effe blij dat ik met de directeur van Agradi persoonlijk heb gemaild!Anders krijg je ook nog te horen dat de producten buiten de zichttermijn zijn terug gestuurd.Kun je dan mooi fluiten naar je geld! -:(-

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:07

Ooit Tele2 mobiel abonnement besteld. Telefoontje zou gebracht worden door selectvracht.
Eerste keer briefje dat ze volgende dag kwamen, volgende dag hele dag thuis gewacht. Niks. Gebeld, gemaild, niks. Tele2 ingeschakeld, niks. Nieuw telefoontje opgestuurd gekregen: ook nooit gehad. Met veel gedoe toen onder contract met Tele2 uitgekomen aangezien abonnement zonder telefoon niet echt handig is. -:(-
Benieuwd of ze nog steeds selectvracht gebruiken ...

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 22:10

Agradi gaat in ieder geval kappen met Selectvracht!Maandag ga ik aan de bel hangen bij Selectvracht,even een wake-up call geven!

@roux wat vervelend zeg met dat opsturen van de telefoon,zouden ze die gejat hebben?Zou me niks verbazen want het verdwijnt immers niet zomaar,toch?
Wel fijn dat je onder dat contract uit kon komen pff

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:14

Tegenwoordig zijn al die selectvrachtbezorgers eigenlijk zzp-ers en een heleboel gooien er met de pet naar. Tnt net zo, we hadden altijd een vaste bezorger en nu komt er eentje die toeterd zo'n honderd meter van ons huis, vliegt naar de voordeur en dan moet je zelf met 100 km per uur naar de deur anders is meneer al weer weg en niks briefje, hij nokt gewoon af.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:17

Selektvracht heeft mijn pakketje weleens gewoon naast de voordeur neergezet en een briefje achtergelaten - bewoner niet thuis, maak een nieuwe afspraak...
Ik bellen, nieuwe afspraak gemaakt... zie ik later dat het naast de voordeur staat 8)7

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:18

Vermoed dat telefoon gejat is ja. destijds stelde ik Tele2 voor om op mijn kosten gewoon via de pakketpost te sturen, maar dat wilden ze niet %)
Heb ontzettend moeten zeuren om uiteindelijk onder contract uit te komen, maar had toch bewijsbaar meer dan genoeg m'n best gedaan om het telefoontje te krijgen zonder dat het gebeurde *D

Goed van agradi dat ze eieren voor hun geld kiezen. Hopelijk komt je pakje snel *\%/*

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:31

ben juist heel tevreden met SV...(paardendrogist) retourzendingen s'avonds ophalen, mijn pakketjes netjes in het schuurtje leggen..

bovengenoemde klachten heb ik voornamelijk bij post.nl en dhl...

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 23:21

Ja ik had dus via DHL mn pakketje retour gestuurd(artikel van Agradi paste niet) en dat gaat dus met Selectvracht schijnbaar verder.Ik had dus een retourbewijs gekregen van DHL,staat op het blaadje maar als je op de site van DHL tracktrace wilt doen dan herkend hij dat trackingnummer niet.Via Selectvracht wel en daar ligt dus nu verloren het pakketje te wachten tot er zo'n postbezorger het gaat bezorgen grrrr
Ik snap niet wat daar allemaal gaande is,waarom blijft een pakketje zo lang gescand en al in een sorteercentrum hangen?

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 23:22

Attitude schreef:
Selektvracht heeft mijn pakketje weleens gewoon naast de voordeur neergezet en een briefje achtergelaten - bewoner niet thuis, maak een nieuwe afspraak...
Ik bellen, nieuwe afspraak gemaakt... zie ik later dat het naast de voordeur staat 8)7

Tjongejonge das toch ook geen stijl he! >;)

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 23:23

bigone schreef:
Tegenwoordig zijn al die selectvrachtbezorgers eigenlijk zzp-ers en een heleboel gooien er met de pet naar. Tnt net zo, we hadden altijd een vaste bezorger en nu komt er eentje die toeterd zo'n honderd meter van ons huis, vliegt naar de voordeur en dan moet je zelf met 100 km per uur naar de deur anders is meneer al weer weg en niks briefje, hij nokt gewoon af.

Jaaaaaaaah :D hahaha dat ken ik ook,je moet verdorie raketten onder je hielen hebben anders tieven ze gewoon weer af voordat je de klink van de voordeur hebt aangeraakt. :')

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:26

Ligt ook aan welk depot je treft. Ik heb weleens op een depot gescand dus kan me bij sommige dingen wel iets voorstellen.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:33

Ik haal het pakketje vaak zelf op bij tnt of het dhl service point.
Bevalt me veel beter. Je krijgt dan een smsje of mailtje als je pakketje klaar ligt en je hem kan ophalen.
Ik hoef dan niet thuis te blijven. Ideaal

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 23:42

Ik heb best begrip voor dingen als bijv stakingen dan is er een rede dat iets vertraging oploopt maar dit slaat gewoon nergens op!
Dit zijn fouten die hun maken en die daar schijnbaar niemand kan of wil oplossen.
En het word alleen maar erger,ik bestel al héél weinig meer over post puur om dit geleuter te voorkomen.
En juist bedrijven als DHL gaan toch zo ook kopje onder door die klunzen van Selektvracht!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 07:49

Gisteren heb ik een pakket via sv gekregen, aardige man die met een grote lach (letterlijk) het pakket gaf. Hier dus wederom geen problemen met sv.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 11:16

Wij hadden eerst ook een vriendelijke oudere man die pakjes kwam brengen (selektvracht) maar die heb ik helaas niet meer gezien!
Als ik iets via de Paardendrogist deed bestellen dan was het de volgende dag al hier,keurige meneer die echt goed zijn best deed.Maar helaas heb ik die man niet meer gezien,wat er daarna allemaal gaande was/is bij Selektvracht is met een woord knudde!!!!

Gelukkig gaat bezorgen via Post.nl wel (nog) netjes maar tjongejonge wat worden die ook uitgebuit pffff zo heb ik nooit geweten dat wanneer men een pakje voor buren bijv weigert de bezorger niks betaald krijgt en 2x moet komen zodat het pakket afgegeven word.
Die rit was dus voor Jan met de korte achternaam dan.
Das toch te gek voor woorden he?Ook kleding moeten ze zelf betalen en hun eigen vervoer.

Nee het gaat niet goed in dat postwereldje,ben benieuwd wanneer alles op hun gat gaat landen.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:27

Heb echt nog nooit problemen gehad met selechtvracht , ze zijn hier altijd heel erg vlot.