Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tegen een paaltje aangereden met de auto. Maar aangezien mijn moeder zoveel jaar no claim heeft hoeft ze nu dus niks te betalen en gaat de premie niet ineens omhoog of omlaag. Ik zou het alleen niet snel nog een keer doen, dan kan het wel duur worden
Wat een schrik!
) Maar moeders was zo lief om tegen mijn stiefpa te zeggen dat zij het heeft gedaan. Weet niet hoe het is geregeld met de buurvrouw. Apollo94 schreef:Heb laatst hetzelde gehadtegen een paaltje aangereden met de auto. Maar aangezien mijn moeder zoveel jaar no claim heeft hoeft ze nu dus niks te betalen en gaat de premie niet ineens omhoog of omlaag. Ik zou het alleen niet snel nog een keer doen, dan kan het wel duur worden
![]()
Ligt er trouwens ook aan of de auto all risk is verzekerd of niet. All risk word dus ook schade aan anderen vergoed. Dat moet je ff checken
)
Het is mijn moeder haar auto en hij staat ook op haar naam. Ze is niet all risk verzekerd. Ik heb met een nat doekje de kras aan de zijkant van onze auto 'weg gepoetst' het was niet tot nauwelijks meer zichtbaar. Ik zal morgen de verzekering bellen en vragen of ze terug zal vallen in de verzekering als ik dit door hun laat regelen. Pff zie er wel tegen op om het aan mijn moeder te vertellen maar het moet maar. Wat betreft de schuld, ze heeft op het schadepapier geschreven dat ik aansprakelijk ben en heb hier mijn handtekening onder gezet. Dus ik heb er al voor getekend dat het mijn schuld was. Voor mijn gevoel nam ik de bocht ruim zat maar het was gewoon een heel smal straatje en het ging ook zo snel dat ik het niet eens 100 procent zeker weet. Kan ook best dat ik echt de binnenbocht nam. Bedankt allemaal voor jullie opbeurende woorden, ben niet de enige brokken piloot dus.
Het is wel zo dat je dan dit verzekeringsjaar niet nóg een schade moet claimen, want dan kost het je wel extra
Dit jaar loopt dacht ik nog tot 30 april 2014.
akp schreef:heel erg bedankt allemaal, zo zie ik het een beetje minder somber in.Het is mijn moeder haar auto en hij staat ook op haar naam. Ze is niet all risk verzekerd. Ik heb met een nat doekje de kras aan de zijkant van onze auto 'weg gepoetst' het was niet tot nauwelijks meer zichtbaar. Ik zal morgen de verzekering bellen en vragen of ze terug zal vallen in de verzekering als ik dit door hun laat regelen. Pff zie er wel tegen op om het aan mijn moeder te vertellen maar het moet maar. Wat betreft de schuld, ze heeft op het schadepapier geschreven dat ik aansprakelijk ben en heb hier mijn handtekening onder gezet. Dus ik heb er al voor getekend dat het mijn schuld was. Voor mijn gevoel nam ik de bocht ruim zat maar het was gewoon een heel smal straatje en het ging ook zo snel dat ik het niet eens 100 procent zeker weet. Kan ook best dat ik echt de binnenbocht nam. Bedankt allemaal voor jullie opbeurende woorden, ben niet de enige brokken piloot dus.
Lakschade zal vermoedelijk wel een duur grapje worden als het meer is dan alleen een krasje..