Met DHL en Post NL heb ik echt nooit problemen. Pakketjes komen aan, service is prima.
DPD daarentegen is om te huilen. Briefjes van bezorgpogingen krijg ik niet of pas bij de 2e of 3e poging (en dan kun je dus geen ander adres of dergelijke meer invullen), ander leveradres invoeren en dan wordt het alsnog bezorg op het 1e adres, aangeven iets ergens anders neer te zetten en dan wordt het ook gewoon op het eigen adres bezorgd (waar dan niemand thuis is, want daar geef ik tenslotte een ander adres voor op). En dan moet je na de 3e poging een bevestiging sturen om het dan maar op het depot op te halen, kun je die bevestiging weer niet via de site sturen.
Nu ook weer. Geen briefje gehad na de 1e bezorgpoging op 10 juli. Wel een briefje gehad na de 2e bezorgpoging (voor mij dus de 1e) op 11 juli (wat gek genoeg vrijdag in de bus lag = 12 juli), volgens de aanwijzingen een ander adres opgegeven (werk), vandaag de 3e poging gedaan op mijn thuisadres.
Maar ja, geen nieuwe bezorgpoging mogelijk, dus moet ik een bevestiging opsturen om het op een depot te kunnen halen, 3 kwartier rijden hier vandaan, alleen op werktijden. Die bevestiging kan ik echter niet sturen, omdat ik niets kan aanklikken op de site.
Dus maar een klacht ingediend via de klantenservice, waar ze ook niet staan te springen om te helpen.
Dit was de laatste keer DPD voor mij

Dat moest ik even kwijt
die kunnen ons huisnummer nooit vinden...
bezorger dezelfde behandeling geven misschien? Zeker een klacht indienden hoor.

).
en het zijn vliegenkappen voor mn peerden..