echt een rot verjaardag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lovemario

echt een rot verjaardag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 16:25

teleurgesteld, verdrietig, chagrijnig en noem maar op..

al voor het 2e jaar achter elkaar doe je zo je best om er een leuke verjaardag van te maken.. je haalt van alles in huis wat je handen vol geld kost, want er zouden ruim 20 mensen komen..
ze hebben echt allemaal gezegd, ja we komen. dus daar ga ik dan vanuit ( toch? )

krijg ik vanaf gisteren non-stop smsjes van mensen die ineens afzeggen.
ik ben begonnen met 23 mensen, en uiteindelijk zijn er nog maar 2 overgebleven, en helemaal niemand gaat nog mee naar de stad, terwijl iedereen mee zou gaan.

ik ben nu gewoon zwaar gefrustreerd, en ben geneigd om de 2 overgebleven mensen ook af te bellen en gewoon om 8 uur in mn bed te duiken.

weet nu al wel dat ik volgend jaar helemaal niks met mn verjaardag ga doen. gewoon alsof het een normale dag is..

had me er zo ontzettend op verheugd.. en vooral om eindelijk weer eens in de stad op stap te gaan..

Eske_B

Re: echt een rot verjaardag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:28

Dat is echt heel vervelend, fijn zulke mensen...

Ik zou proberen om nog een leuke dag ervan te maken met de twee overgebleven mensen, en van harte gefeliciteert met je verjaardag!

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:28

:(:) inderdaad heel erg balen! En in mijn ogen niet netjes van degene die op het laatste moment afzeggen.. Ik zou er denk ik met de 2 die wel komen een gezellige avond van maken!

Edit; en natuurlijk van harte gefeliciteerd!
Laatst bijgewerkt door Jennnnn op 13-07-13 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:29

Nou lekkere vrienden dan. Ik zou er ook niet blij mee zijn.
Anders ga lekker met de 2 vrienden die wel willen komen wat leuks doen. Is het toch nog een beetje gezellig.

Anoniem

Ah bah... dat is inderdaad k.u.t. op je verjaardag.. :(

Anders blijf je met de 2 overgebleven mensen thuis.. Genoeg te eten en te drinken, en maak er een fijne filmavond/feel good avond van! Of ga naar een hele andere stad dan waar je normaal heen gaat om nieuwe mensen te leren kennen.. Tis niet leuk en zeker niet hetzelfde maar probeer er toch een mini feestje van te maken, je bent nog steeds maar 1 keer per jaar jarig!

Mitchall

Aaah, altijd balen dit. :(:)
Heb je anders geen familie, zus oid. die met je mee wilt? Anders lekker bij je moeder op bezoek en
met de familie je verjaardag vieren?

Ik zou iedereen een sms'je sturen waarin je uitlegt dat je je erg had verheugd op je feest en dat je het
niet zo netjes vind dat niemand komt? Zodat ze in ieder geval weten dat je nu niet de dag hebt die je
verwachtte?

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:30

:(:)
Ga iets leuks doen met de twee overgebleven vrienden,want dat zijn vast de liefsten van het hele stel.

En gefeliciteerd! :+:

Bhodi

Dat is zo flauw..
Ik zou er inderdaad ook iets moois van maken met die 2 mensen, zij nemen wel de moeite om te komen :)
En verder zou ik die andere mensen eens even om uitleg gaan vragen..
Jij haalt dingen in huis en rekent op ze, zo werkt dat natuurlijk niet..

Sterkte en ik wens je een hele fijne avond en verjaardag! X

cass1991

allereerst toch gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*

ik ken het, ik had vorig jaar ook veel mensen uitgenodigd, maarja mede doordat ik was verhuisd(lees 80 km verderop) was er ook niemand gekomen(alleen familie), en voelde ik mijzelf ook echt rot!
ik ben nu ook net jarig geweest, en heb dus ook alleen maar familie en mijn beste vriendinnetje uitgenodigd!

Suzanne F.

Zo dat is fijn... not.
Nou ja dan weet je meteen wat je echte vrienden zijn.
Of zijn die 2 familie?

antje_vip

Wat sneu zeg... :\

Brainless

Dat is niet leuk!
Hadden ze een nog wel "goede'' reden om af te zeggen?

Niet je bed induiken hoor, maar ga onwijs plezier beleven met die 2.
Je hebt niet veel mensen nodig om veel lol te hebben.

Adamootje

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Balen zeg! Jammer dat ze dat niet eerder aan je lieten weten. Laat je dag er niet door verpesten, maar maak er een leuk avondje van met degene die wel langs komen.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:31

ahhhww :-( wat sunt. Echt vervelend. Jmmr dat ik zo verweg woon anders was ik wel eventjes langs gekomen :-)

Herken het wel... Hier ook weinig mensen met verjaardagen.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:31

Fijnn dat soort mensen ! :n hebben wij hier ook wel eens gehad, snap je frustraties. Probeer er toch maar een leuke dag van te maken! Nog gefeleiciteerd he! *\o/*

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:32

Ten eerste toch gefeliciteerd :* :* :*

En ik kan me goed voorstellen dat je baalt als een stekker, is ook echt totaal niet leuk :n

Waarom plaats je hier niet een oproepje, wie weet wat voor leuke bokkers je in de buurt hebt wonen die wel zin hebben om iets lekkers te komen eten en iets leuks te gaan doen *\o/*

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:33

Om even bij het begin te beginnen:

VAN HARTE GEFELICITEERD!!! *\o/* {:} +:)+ :*

Ik zou toch met de twee overgebleven vrienden nog een feestje bouwen hoor. Laat de rest het maar bekijken (alhoewel ik mijn mond niet zou kunnen houden en ze daar op een later moment toch nog over zou aanspreken).

Ik wens je ondanks dat je teleurgesteld, verdrietig en chagrijnig bent toch een hele fijne verjaardag.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:34

Jeetje wat enorm balen! :\ :(:)
Persoonlijk zou ik het toch even laten weten aan die mensen die afzeggen dat je het wel heel erg jammer vind en jij nu ook met een overschot aan eten en drinken thuis zit omdat ze zo op het laatste moment afzeggen.. En tip voor de volgende keer zeg(/zet) bij je uitnodiging als je feestje bijvoorbeeld zaterdag is van; graag voor woensdag laten weten of je komt of niet, dit i.v.m. de boodschappen!

En inderdaad probeer er toch nog een leuk feestje van te maken met de 2 die wel komen! :D
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! *\o/* En alsnog een hele leuke dag gewenst! Misschien is er wel een bokker die in een stad vlakbij je woont en jullie wel een leuke rondleiding (kroegentochtje? :P ) wil geven ofzo.. :P En anders is een leuke film/feel good avond ook wel een hele goede denk ik!!! :j
Laatst bijgewerkt door _Marinke_ op 13-07-13 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:35

Gefeliciteerd met je verjaardag als eerste!

En dit is nu net de reden waarom ik op mijn verjaardag nooit een groot feest geef. Ik nodig enkel mijn allerbeste vrienden uit. Dat zijn er "maar" drie. Maar weet je wat? Die drie daar kan ik àltijd op rekenen, net zoals ik àltijd naar hun verjaardag ga. Omdat zij mijn échte vrienden zijn.
Een keer heb ik wat meer mensen uitgenodigd, maar dat waren ook mensen uit mijn klas waar ik echt een goede band mee had. Toen waren we met een stuk of 8 en slechts een persoon die om een geldige reden (en op tijd) er niet bij kon zijn.

Waren de mensen die je uitnodigde échte vrienden van je waar je veel mee hebt of gewoon mensen wie je wel goed kan opschieten? Vaak is het zo van hoe meer mensen je uitnodigd, hoe sneller ze geneigd zijn om jouw feestje op de tweede plaats te zetten als ze iets "leukers" te doen hebben. Zeker als je niet eens in hun hechtste vriendengroepje hoort. Want dan denkt men veel sneller "Ach, er komen nog 20 andere mensen, mij gaat ze niet missen dus ik kan afzeggen." Als alleen 15 mensen net hetzelfde denken...kwaliteit van weinig vrienden uitnodigen gaat boven de kwantiteit van (te) veel denk ik dan :) .

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:35

Herkenbaar, was op mijn verjaardag precies hetzelfde verhaal. K.u.t. gevoel hé? :(:)

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:36

Ten eerste, GEFELICITEERD! :D
Maar ach, wat vervelend voor je.. -O-
Ik denk dat je die 2 overgebleven mensen maar moet laten komen. Dat is altijd gezelliger dan in je eentje! :)

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 16:36

de 2 die wel komen ken ik nog niet heel lang. en had eigenlijk verwacht dat zei juist niet zouden komen.. beetje lastig uitleggen, maar het zijn goede vrienden van de mensen waar ik nu in huis woon haha.
heb weinig tot geen contact met mn familie. alleen met mn ouders broertje en zus.

in ieder geval bedankt voor de lieve felicitaties :) dat doet me wel goed

lovemario

Re: echt een rot verjaardag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 16:38

de mensen die uitgenodigd waren, zijn wel ( tenminste dat dacht ik altijd) goede vrienden. de mensen die uiteindelijk komen zijn mensen waar ik wel leuk mee over weg kan.. echt raar. maar een oproepje is misschien wel een leuk idee.. waar kan ik dat het beste doen?

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:39

Nou dat doe je dus ook niet weer...

Ik heb last ven mijn maandelijkse periode en krijg hier steeds meer last van.
Op dit moment ben ik niet in de stemming voor een feestje, anders was ik
even bij je langs gekomen!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:39

Boktmeetings? :)

Helaas is Groningen voor mij ook te ver weg, maar volgens mij zijn er genoeg bokkers in Groningen die je misschien wel even willen opfleuren. :D