Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Niinatjuh schreef:Hij weet dat ik best onzeker ben door 't verleden, en als ik er dingen over probeer te vertellen is het van : Hoef ik niet te horen, word ik alleen maar boos van. Soms denk ik van, hij heeft me leren kennen in de kroeg, terwijl ik wijntjes dronk, en lekker aan t lachen en dansen was, daar is ie dan toch op gevallen of niet? Waarom moet dat dan nu opeens allemaal weg?
) Littera schreef:Al het contact met hem verbreken. Nu.
Uit je bericht haal ik dat hij je van je vrienden en de wereld probeert te isoleren. Hij komt over als een enge control freak en als je een relatie met hem aangaat, heb je grote kans dat die voor jou in het ziekenhuis eindigt, even heel bot gezegd.
De manier waarop hij over je beste vriendin praat kan niet en hij heeft het recht niet om jouw karakter en gewoontes op die manier te veranderen. Hij klinkt als een heel foute man.
Niinatjuh schreef:Littera schreef:Al het contact met hem verbreken. Nu.
Uit je bericht haal ik dat hij je van je vrienden en de wereld probeert te isoleren. Hij komt over als een enge control freak en als je een relatie met hem aangaat, heb je grote kans dat die voor jou in het ziekenhuis eindigt, even heel bot gezegd.
De manier waarop hij over je beste vriendin praat kan niet en hij heeft het recht niet om jouw karakter en gewoontes op die manier te veranderen. Hij klinkt als een heel foute man.
Nah, ik heb het wel eens met hem gehad over geweld richting vrouwen, en hij zegt zelf, ik hak nog liever mn eigen hand af.. Hij kan niet liegen zegt hij, en vrouwen slaan zeker niet.