Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

HBO volgens mij ook, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer. 
Laptopmuis schreef:Als er een pauze van een uur tussen zit, dan klopt het ook weer niet. Dan kom je niet aan je uren. Dus waarschijnlijk zitten er enkel pauzes tussen van een kwartiertje (2 uur les, 1 kwartiertje pauze).
Probleem ligt hem vooral bij het 1,5 uur reizen. Zo lijkt het niet lang tot 18.45 les. Maar dat betekent dan dat ik pas om 20.15 thuis ben....
Ik vind het werkelijk bizar ook omdat ze zeiden dat er waarschijnlijk te weinig lokalen waren en ze iets anders moesten huren.
Leraar zei dat ze ooit eens een café hadden gehuurd en de leerlingen daar op barkrukken les moesten krijgen.
En daar ben ik niet van plan om 1000 euro lesgeld aan te betalen als het zo moet. Dan ga ik liever naar een ander college waar ik wel in een lokaal met stoel en tafel kan zitten. Want neem aan dat ik daar ook voor betaal.
Maar ben eens benieuwd of ze het geregeld krijgen. Eind Juli zou het lesrooster online staan.
het zijn hele normale tijden om les te krijgen. Gebeurt steeds op meer scholen. Neem aan dat je dan een half uur avond eet pauze krijgt, maar dat is toch genoeg op een dag van 6 uur? Dan heb je 2,5 uur les, half uur pauze, weer 2,5 uur les. Wij draaiden ook zulke programma's 

Laptopmuis schreef:Kan mijn hobby dan vaarwel zwaaien.
Eten, douchen en weg is de avond.
We zullen zien, denk niet dat er veel leerlingen na 5 uur nog de les volgen. We hadden nu dan vaker tot half 5 of 5 uur les, maar de meeste spijbelde dat laatste uur anders waren ze te laat op het werk.
leren goed plannen.