), loop ik er niet zo vaak tegenaan.Gisteren echter zat ik met een vriendin op het terras bij een van de betere tenten hier in de regio. Vriendin is verplicht vega, haar binnenvoering verdraagt eenvoudigweg geen dierlijke producten. Ook room en melkproducten zijn een probleem, maar daar zijn tegenwoordig pillen voor op de markt en dat is erg fijn, want melkproducten zitten echt ook in dingen waarvan je het echt niet verwacht en het verkleint je keuze echt gigantisch.
Kijken we op de kaart: zowaar één vegetarisch gerecht
Op zich was er met het gerecht weinig mis (spaghetti met grootgesneden groenten), maar keuze was er gewoon niet. De meeste terrassen komen trouwens niet veel verder dan een aangeklede kaassoufflé of een boerenomelet.Is het nou werkelijk zo vreselijk moeilijk om iets leuks in elkaar te draaien zonder beesten erin? De Lidl ligt al vol met de meest prima vega producten, ze kunnen wat mij betreft echt niet zeggen dat daar niet aan te komen is. Ik heb eerder het idee dat de vegetariërs bij het opstellen van de kaart gewoon niet worden meegerekend in de doelgroep of zo. Gewoon: niet aan gedacht.
We hadden natuurlijk een terras op kunnen schuiven, maar da's ook weer zo wat
Ik ben wél van plan om eens een vriendelijke mail te sturen met deze vraag. Misschien levert het iets op en verbetert er iets op dat gebied.
Ik heb hem alleen nooit kunnen vinden
Het zag er echt lekker uit! Ik kwam er gisteren toevallig langs.