Ik had mij voorgenomen geen topics meer te starten waarin ik mijn hart lucht. Echter doet zich er weer een situatie voor waarover ik graag mijn hart zou luchten. Heb een goede vriend waarmee ik erover kan praten, maar het lucht niet op en thuis veroorzaakt het ruzie.
Mijn titelkeuze was eerst "twitterruzie", maar ik dacht dat ik beter een andere titel kon pakken omdat het anders niet zo aantrekkelijk is en men al snel denkt.. och daar hebben wij Lasca weer
. Ja, dat klopt. Ruzie is misschien een heel groot woord maar hieronder zal ik het uitleggen. Excuus als het topic verkeerd staat, als dat het geval is mag hij verplaatst worden. Ook even voorafgaand aan mijn verhaal dat komen gaat, nog een paar topicregels om het in goede banen te leiden; 1 niet persoonlijk reageren, 2 alleen inhoudelijk op "het probleem" reageren, 3 svp vriendelijk blijven en 4 alleen reageren als je iets nuttigs te zeggen hebt
. Ikzelf zal zoveel mogelijk mijn best doen normaal en vriendelijk te reageren en als ware de rol van frontofficemedewerker aan te nemen omdat ik achter de balie ook vriendelijk moet blijven.Het begon in 2012, ik leerde via Raveleijn een meisje kennen en ik noem haar m. We wisselden 06nummers uit en gingen appen. Ook volgenden we elkaar op twitter. Ik was fan of nouja ben dat nog steeds, van Joris Brukx. Ik schreef wel eens I'm missing someone of iets dergelijks. Ze ergerde of irriteerde haar hieraan en ze begon banketstaaf te doen. Nu is ze 16 dus dat zegt misschien ook iets. Oke, we kregen dus een soort van ruzie en we ontvolgden elkaar. Soms twitterde ik wel eens wat en dan voelde zij zich aangesproken. Dus kwam L (23jr) erbij maar ook Mar (denk 16 ofzo).
Om een lang verhaal kort te maken wil ik naar deze week gaan omdat het ook daar over gaat;
Ik twitterde iets in de trant van, je zal maar 25 zijn en een vriend van 50 hebben. Tja ik weet niet dat de vader van M 50 is en een vriendin van 25 heeft. Ik had het ergens gelezen. Dus M voelde zich aangesproken en reageerde daarop, ik had die bewuste tweet toen ook verwijderd en Mar en L beginnen zich er ook mee te bemoeien. Ik heb die 2 meiden geblokkeerd ( Wel kunnen ze op de een of andere manier mijn tweets nog lezen). Ik werd om 00:10 gebeld. Ik nam niet op. Ik twitterde nadien ook dat ik hun geen aandacht meer zou geven.
Totdat zich er weer een volgend probleem de ronde deed.. het is zo iets onbenulligs! R twitterde een vraag naar Dennis de Groot, maar ik beantwoorde de vraag, mag toch? M twitterde algemeen dat ik mij er niet mee moest bemoeien (ze noemde niet mijn naam). Ik weet dat als ik een tweet van Dennis krijg M jaloers wordt, want die is fan van Dennis. Ja, toch begon toch weer de "ruzie" en begon Mar zich er tegen aan te bemoeien. {Eerder deze week begon Mar mij te volgen op instagram, oke prima als zij daar lol in heeft}
Toen begon Mar dus heel zielig te doen, maar het ergste vind ik dat M mijn 06 dus aan Mar heeft gegeven! Zoiets doe je toch niet? Mar begon mij weer te bellen (Dus zij heeft mij maandagnacht ook gebeld toen ik niet opnam), mn zus nam de telefoon aan met Francesca. Mar zei dat ze over mij droomde iedere nacht enzo. Toen begon ze mij te mailen met diezelfde inhoud en daarna te appen. Ik snel naam en profielfoto veranderen maar ze had al door dat het telnummer wel van mij is. Alvorens had ik haar al geblokkeerd op de app.
Wellicht is het een onsamenhangend verhaal, er gebeurd ook zoveel! Mar reageerde op een foto op instagram van mij met 3 hartjes.. echt ze is goed gestoord.
Later begon ik ook in het Zweeds te twitteren en dat vond M jammer, ze is er zo klaar mee.. ja nu kan ze het niet meer lezen
.M heeft dus een obsessie voor mij, alles wat ik twitter trekt zij zich aan. Vanochtend op de Ipad, R twitterde iets naar M en ik wilde naar M haar account, klikte per ongeluk op het sterretje dus favoriet, zag ik later toen ik op de wc zat op mijn mobiel. Dus die heb ik weer uitgeklikt maar daar reageerde M ook algemeen op. Weet niet zo goed wat ik daar me aan moet.
Ik vind het dus erg vervelend dat zij een obsessie voor mij heeft, ik wil geen slotje want dan kunnen bepaalde mensen bijvoorbeeld acteurs mijn tweets niet meer lezen en er niet op reageren als ik hun mention. Ik kan bijna niks meer tweeten en zou graag verder nog in het Zweeds een tweet af en toe eruit slingeren. Maar dan gaat zij denken dat het over haar gaat..
Deze meiden gaan veel naar de Efteling, hebben een abo en wonen er ook in de buurt. Mn moeder, zus en ik gaan 28 juli voor 2 weken naar het Efteling hotel en willen rustig het park kunnen bezoeken. Zonder dat die meiden ons lastig vallen of mij in elkaar slaan.
Ik volg M niet op de officiele manier maar kijk wel iedere dag een paar x per dag op haar account, ook omdat ik het gewoon leuk vind.
Alles op een rijtje;
M is obsessief.
Ik wil gewoon kunnen twitteren.
Soms een tweet in het Zweeds eruit slingeren.
Mn moeder, zus en ik willen graag rustig het park kunnen bezoeken zonder dat de meiden ons lastig vallen en of mij in elkaar slaan.
Ik wil niet gedwongen worden een slotje op mijn account te plaatsen.
Hoe ga ik met deze situatie om?