Wat vind je daar nu van?
Ikzelf wilde nooit trouwen tot ik de man van mijn leven ben tegen gekomen. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, want ik geloofde er niet in. Ware liefde, echte liefde, onvoorwaardelijke liefde voor elkaar. Nee, zoiets bestond in mijn ogen niet. Trouwen? Onzin! Waarom zou je? Omdat je écht zoveel van elkaar hield? Nee, ik kon er nooit echt inkomen dat mensen zoiets zouden voelen.
En nu doe ik het zelf! Ook heb ik wel mijn idee over trouwen, maar dit is denk ik niet zoals de meeste. Ik heb vaak het gevoel dat mensen trouwen omdat 'het zo hoort'. Ik hou niet van omdat het zo hoort, ik hou van 'omdat wij het willen, omdat wij van elkaar houden'. Ik hoef geen mega feest, geen mega jurk, niet 2000 (of meer
) gasten op m'n bruiloft. NEE! Ik trouw omdat ik van iemand hou! IK! Niet omdat ik eenmalig een feestje wil geven? Niet omdat ik duizenden euro's eraan uit wil geven? Niet omdat het hoort zoals het hoort! Nee... Ik zou willen trouwen, omdat ik de rest van mijn leven van iedere dag een feestje wil maken met mijn man.
Hoe denken jullie over het huwelijk? De bruiloft? Of trouwen in het algemeen?

) en 's avonds hebben ze een bbq feestje gegeven in de tuin. Heel erg low key, maar het was een leuke dag.
Het is toch geweldig om hem als MIJN MAN te kunnen benoemen? Daarnaast vind ik het ook mooier als ik zijn achternaam draag, als we kinderen krijgen.
)
Ik wacht ook totdat ik oooit word gevraagd!!
.