Hij staat achter mijn huis op een veldje.
Dit is dat veldje:

Het stenen gedeelte gebruiken we als volte-rijbak, daar rijden we eerst een uur in, zodat Shadow warm word.
Dit is zijn stalletje, het is geen echte paardenstal, maar die zijn te duur vind papa. (Dit is wel plaatje van internet!)
En dit is ook prima, want hij staat maar drie uur per dag in de stal zelf en de rest van de dag gaat dat 'uitloopje' eraan (die ijzeren hekken bedoel ik!) Hij mag ook af en toe grazen en we rijden ook ongeveer 2/3 uur per dag, dus hij komt niks te kort!
Ook krijgt die altijd worteltjes van de buurmeisjes.

Ik rijdt wel altijd met sporen en een slof, maar dat komt omdat ze anders gewoon stil staat en niet aan de teugel loopt.
En zo'n meisje van stal zegt dat het echt zielig is als een pony niet aan de teugel loopt, want dan heeft die pijn aan de rug en dat wil ik niet!!!!!
Ohja, dit is mijn pony! Hij is super lief, en we rijden vaak buiten! Want naast de stal is een grote parkeerplaats waar we lekker warm kunnen galloperen en op het schoolplein bij mijn oude school liggen boomstammetjes en hekjes enzo. En trappetjes kunnen we ook op, bij de flatgebouwtjes om de hoek!
klik
Naam: Shadow.
Ras: shet x arabier.
Geslacht: nee.
Discipline: ZZ
Karakter: superwild, maar wel lief.
Vriendjes: Tijgertje de poes en Lorre de papegaai!
:(:(:(:(:(:(:(

Heb je hem al groentesoep gegeven?