Pakket staat op afgelevert echter ik was toenn iet thuis en

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wendyenbram

Pakket staat op afgelevert echter ik was toenn iet thuis en

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 16:16

Vandaag zou er een pakketje komen. ik was niet thuis vanmiddag. En juist toen zou hij gekomen zijn. volgens track en trace. echter er ligt niks! geen briefje, geen pakketje niks.

En nu?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:18

Het is bij ons ook vaker gebeurd dat het bij buren afgeleverd was en geen briefje bij ons in de bus. Ik zou even bij buren informeren.
(en 1x zelfs in het schuurtje naast ons huis gelegd :P )

Appelflapje

Re: Pakket staat op afgelevert echter ik was toenn iet thuis en

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:19

NM > LZP

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:20

Even in schuurtje/ onder afdak ofzo kijken. Bij ons worden pakketjes als wij niet thuis zijn ook vaak gewoon onder het afdak / de overkapping ofzo gelegd! En anders idd even de buren vragen ofzo!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:21

Kentaro schreef:
Het is bij ons ook vaker gebeurd dat het bij buren afgeleverd was en geen briefje bij ons in de bus. Ik zou even bij buren informeren.
(en 1x zelfs in het schuurtje naast ons huis gelegd :P )

Klopt.
Bij ons trouwens idd ook een keer in de garage van de buren gelegd, zonder briefje bij ons in de bus. Daar heb ik toen een klacht over ingediend, het ging om een pakket met een waarde van een paar honderd euro, wat het hele weekend onbewaakt in een ruimte heeft gelegen waar blijkbaar iedereen zo naar binnen kan lopen. En de buren waren dus het hele weekend weg...

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:29

of even de kliko inkijken :j bij mij gooien ze het daar wel eens in.
moet je ook maar weten -O-

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:32

Ja die lui van de post geven nergens om. Zetten rustig dure dingen voor de deur. Briefjes dat net bij de buren afegeven is doen ze ook niet meer. Dus daar zou ik eerst even kijken.

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 16:34

Ik heb het hele terrein al afgezocht bij de buren in huis (tuinhuisje van de buren) de carport enz. de buren wonen hier heel wat verder op dus daar zal het niet zijn gebracht. Idd geen briefje dus ook geen idee waar het kan zijn.

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:35

En het zit ook niet gewoon in de brievenbus? :+
Ik verwachtte vorige week ook een pakketje van de pakketservice, op internet stond dat ie al was afgeleverd. Snapte er niks van... Bleek dat het niet een heel groot pakket was, wat ook gewoon in de brievenbus paste...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:36

Zou het kunnen dat de bezorger het pakketje mee terug genomen heeft, vergeten is een briefje in de bus te doen, en dat het morgen opnieuw aangeboden wordt?! Ik weet niet hoe zoiets met track en trace werkt?! (of dat ook aangegeven wordt)

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:39

Leve postnl vast weer aan het staken ipv onze pakketjes brengen.. Heb er zelf gewerkt en wat een puinhoop !! Volgende keer bij opmerkingen zetten dat je het via dhl oid bezorgt wil hebben post nl is het overzicht een beetje kwijt volgens mij :p

Verder even met je track en trace naar post nl bellen en vragen hoe of wat :)

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 16:43

Heb idd net gebeld, Ze hebben er een notitie van gemaakt. Meer willen ze niet doen. mocht ik morgenmiddag nog niks gehoord hebben wel ik de afzender op of die niet kan bellen. Misschien krijgt hij meer gedaan dan ik?

Het zit niet in de brievenbus. Heb geloof ik elk plekje al afgezocht.
Normaal komen hier altijd 2 dezelfde pakjesbezorgers. en 1 die legt het altijd wel ergens neer. en de ander durft hier niet te komen vanwege de blaffende hond. Ik hoop maar dat het nog goed komt... Anders hebben de kinderen geen dvd speler in de auto op weg naar de camping en ik heel wat geld armer voor niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:44

Ik vind het behoorlijk storend als pakketbezorgers een pakje maar ergens neerleggen..

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:45

ze hebben bij ons ook wel eens een telefoon in de brievenbus gegooid,

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 16:46

Ik ook, echter bestel ik nooit zoveel, maar de "buurman" die op ons terrein woont heeft elke week wel een stuk of 3 pakketjes. en als ik niet thuis ben om ze aan te pakken legt hij ze in de carport de buurman zelf is overdag nooit thuis.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:48

Jans schreef:
Ik vind het behoorlijk storend als pakketbezorgers een pakje maar ergens neerleggen..

vind ik ook erg storend, dan lijkt het net verstoppertje spelen.
Wij hebben nu gelukkig een hele aardige mevrouw als pakketbezorgster, ze levert het netjes bij de buren af als we niet thuis zijn (incl. briefje in de brievenbus).

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:48

Jans schreef:

Ik vind het behoorlijk storend dat mensen iets bestellen, een T&T code hebben met een verwachte tijd en gewoon niet thuis zijn.
Doe dan ff briefje op de deur met waar het pakket neergelegd mag worden of wacht tot het er is.

Ik doe trouwens altijd een briefje in de bus als ik het ergens neerleg of bij buren aflever.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:49

Heeft de "buurman" het niet aangepakt dat die per ongeluk dacht dat het voor hem was? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:51

Machie schreef:
[***] schreef:

Ik vind het behoorlijk storend dat mensen iets bestellen, een T&T code hebben met een verwachte tijd en gewoon niet thuis zijn.
Doe dan ff briefje op de deur met waar het pakket neergelegd mag worden of wacht tot het er is.

Ik doe trouwens altijd een briefje in de bus als ik het ergens neerleg of bij buren aflever.

Ook eens, daarom laat ik mijn pakjes altijd op kantoor komen, daar ben ik doordeweeks gewoon aanwezig. Thuis niet. Alleen soms gaat het wel eens verkeerd en vult de laptop mijn huisadres in, en klik ik te snel. Sja dan ben ik niet thuis..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:52

Machie schreef:
Jans schreef:

Nee dat is lekker slim. Iemand met slechte bedoelingen kan t dan zo weer meenemen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:53

Overigens heeft de eerste beste postbezorger die een pakje van mij zomaar ergens neerlegt buiten een probleem.. :) dan gaat er direct een melding naar postNL en mocht daar niks mee gedaan worden schakel ik rechtsbijstand in.

Echt, geef dan mijn pakje wat per ongeluk thuis komt gewoon aan de buren, ik weet dat die daar geen bezwaar tegen hebben.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:54

Mijn moeder is 9 vd 10 keer wel thuis en ik zeg het ook altijd als ik een pakketje die dag verwacht.
Via T&T kun je ook het tijdsvak zien waarin iets waarschijnlijk wordt geleverd. Dan kun je daar rekening mee houden. Al hoewel dat soms ook niet altijd garandeert dat het pakketje dan ook echt daadwerkelijk in dat tijdsvak wordt geleverd.

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 16:54

Tja dan zou ik tussen 14.00 en 20.00 uur thuis moeten zijn. en ja ik heb nu eenmaal kinderen die ik op moet halen van clubjes e.d. Hij was er volgens de track en trace code om 15.24 en zelf was ik om 15.40 thuis. en was om 15.10 de deur uit gegaan om de kinderen op te halen van dwarsfluit.
Ze hebben niet voor niets een niet thuis briefje bij zich.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:54

Overigens let ik niet eens op de TNT code.. pas als ik vind dat mijn pakje er wel wat lang over doet :=

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:55

Machie schreef:
Jans schreef:

Misschien omdat mensen ook nog moeten werken, overdag en er over het algemeen dus niet 's avonds bezorgd wordt?
En misschien ook nog omdat de track & trace codes niet altijd op tijd doorgegeven worden aan de ontvangende partij? Zomaar even twee mogelijkheden.