Ik was net door mn emailtjes aan het bladeren en ik kwam een gelezen email tegen van de politie. Ik schrok me dood want ik kon niet 123 bedenken waar die email vandaan kwam! Ik dacht al: Wat heb ik nu dan misdaan
In de email stond dat ze mijn aangifte voor internet oplichting hadden ontvangen. Het was een automatische bevestiging. Een email daarna was van Marktplaats. Dat ze mij verder niet konden helpen...
Ik ben nog altijd 30 euro verloren en die zal ik ook nooit meer terugkrijgen. Ik had bij de aangifte via internet behoorlijk veel gegevens van degene die mij had opgelicht. Zelfs het thuis adres en bij de toelichting uitgelegd dat ik haar gevonden heb door heel lang op het internet te zoeken op naam en rekeningnummer... Maar nee hoor, een stomme bevestiging en een email van Marktplaats dat ze niks voor me konden doen.
Maar nu vraag ik me eigenlijk af.. Zijn er meerdere bokkers die last hebben gehad van internet oplichting, aangifte hebben gedaan, en WEL hun geld terug hebben kunnen krijgen? Ondanks dat ik weet dat ik die 30 euro nooit meer terug zal krijgen ben ik eigenlijk benieuwd wat de politie nou precies doet met al die aangiftes.. Ik heb namelijk het idee dat ze voor aankoopbedragen van 30 euro geen zaak gaan starten
jezus dan spreken we al over een veel groter bedrag. Dus dan zouden er al eerst meldingen open moeten staan van een persoon?