Het bikini seizoen komt er weer aan, deel je frustraties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Het bikini seizoen komt er weer aan, deel je frustraties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 19:55

Wat een verschrikking! Van het weekend ga ik naar een meerdaags (strand)festival, dus een bikini zou zomaar handig kunnen zijn. Dus dan sta je met je goede gedrag in een winkel waar ze die krengen verkopen. Ik dacht echt dat ik er wel een soort van redelijk uit zag, maar mijn god, hoe krijg ik dat in mijn hoofd. Ten eerste is een model zoeken waar mijn D/E cup fatsoenlijk in uit komt al een ramp, maar ook een broekje is een hele uitdaging. En dan heb je wat aan, kijk je in de spiegel en dan blijkt je lichaam nog spierwit te zijn ook :+ En uiteraard komen alle vetjes extra goed uit in zo'n pashokje met rotlicht.

Iemand die mijn frustraties deelt? :Y) En weet iemand waar ik het lichaam van bijvoorbeeld Candice Swanepoel me kan laten aanmeten :')

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 19:59

OMG ja en dan elke keer het broekje die een totaal andere maat moet hebben en ik ben echt een zeikerd,
de bikini MOET namelijk mooi zijn en mooi zitten hahah :')

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 19:59

Haha, ik ken het. Ik schaam me dood voor mijn witte melkflessen. Echt mijn benen geven nog net geen licht in het donker.

Eleionomae

Re: Het bikini seizoen komt er weer aan, deel je frustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:00

ja vreselijk he :') ik heb nu maar een tankini gekocht, dat was nog goed te overzien :')

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:02

zelf heb ik het probleem dat ik nergens kom met mijn platte bovenlichaam. :')

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:04

Ik heb er nu ééntje, maar dat is eigenlijk meer een 'zon' bikini :')
Bij de H&M hadden ze ook leuke dacht ik :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:04

Haat aan bikini's.. Kosten ten eerste wen godsvermogen ( de laatste koste me 120,- ... ) en dan t passen en zoeken :(

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:05

ik heb uit frustratie van niet lekker zittende h&m bikini's maar een zwem short voor mn vriend gekocht, dat past iig _O-

Nee bikini's zijn niet bepaald mijn favo hobby, hoewel ik niet eens echt een moeilijke maat heb :+

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:06

Ik ben voornamelijk weer opzoek naar een korte short ivm bikini-lijn. Daar heb ik iedere keer weer problemen mee :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:07

Lang leve het online bestellen... pashokjes en bikini's: drama!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:08

_Yasmine_ schreef:
Ik ben voornamelijk weer opzoek naar een korte short ivm bikini-lijn. Daar heb ik iedere keer weer problemen mee :+

ik heb een hele mooie zwarte bij hema gekocht laatst! en heb ze ook bij livera gezien :j

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:08

RdLFoto schreef:
zelf heb ik het probleem dat ik nergens kom met mijn platte bovenlichaam. :')

Herkenbaar :')

Ik ben ontzettend wit mijn benen worden ook maar niet bruin

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:10

Ik heb een Fringe bikini gekocht van een vriendin (bovenstukje, waar het omgaat is te groot voor haar) maar in t broekje aan de zijkant zitten van die sier gaten... en daar komen heel mooi m'n vetjes doorheen.
en natuurlijk m'n buikje en de bekende witte melkflessen.

Afbeelding

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:10

Eleionomae schreef:
_Yasmine_ schreef:

ik heb een hele mooie zwarte bij hema gekocht laatst! en heb ze ook bij livera gezien :j

ga ik daar maar zoeken! :)
Zwart is ook nog eens erg makkelijk

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:12

Hmm ik meld me ook, haaaat aan bikini's haha

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:14

_Yasmine_ schreef:
Eleionomae schreef:

ga ik daar maar zoeken! :)
Zwart is ook nog eens erg makkelijk

Ja hij was 9,95 meen ik. Heeft touwtjes een de zijkanten over de naad lopen zodat je m ook nog iets kan optrekken (vind ik wel fijn, kunnen de flankjes ook nog een beetje mee bruinen als je ligt :)) en dan als je gaat zwemmen de zijkantjes er weer netjes overheen :)) )

Regendans

Ik vind elke keer leuke bikini's, maar ik vind het mij niet staan :+ ik heb er 8 :')
o, dat van die triangel (?) topjes, die los van elkaar zitten, en als je dan het zwembad in springt ze erlangs schieten :+

en dan die witte benen -O-

BaileyMix

;( Begin er niet over... Veel te wit, te plat en te kieskeurig voor een leuke bikini :O

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:18

Bikini's kopen haat ik nog meer dan bh's kopen.. Smal bovenlichaam, dik onderlijf. |o

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:27

Lillian__ schreef:
Ik heb een Fringe bikini gekocht van een vriendin (bovenstukje, waar het omgaat is te groot voor haar) maar in t broekje aan de zijkant zitten van die sier gaten... en daar komen heel mooi m'n vetjes doorheen.
en natuurlijk m'n buikje en de bekende witte melkflessen.

[ Afbeelding ]

Ik heb de witte :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:27

Dat ken ik! Ik heb echt van die vreselijke handvaten boven ieder broekje, maar om nou zo'n jaren 50-bikinibroek tot onder m'n oksels te kopen... Neeeeh. :')
Topjes zijn ook een hel, 'ze' zijn te groot voor een triangelbikini (daar blijven ze voor geen meter in zitten) en met zo'n bandeautop hangen ze drie verdiepingen te laag naar m'n zin. -O-
De top zou ik dus eigenlijk van een lingeriezaak moeten i.v.m. ondersteuning, maar ik zwem/zon nou niet bepaald zo vaak dat ik dat geld ervoor over heb (want inderdaad, ze zijn belachelijk duur!). Want als je de top daar koopt moet je het broekje erbij natuurlijk, tenzij je een saaie zwarte koopt, maar ik wil geen saaie zwarte, want dat steekt al helemaal zo af op dat lijkbleke huidje. :=

Conclusie: het is hopeloos, ik moet maar gewoon een boerkini kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:28

Ik meld me ook! kan nooit een fatsoendelijk passende vinden. Ik heb nogal een grote cup D. Een setje die in de winkel hangt hoef ik zowiezo niet te kopen. Dan past heel misschien met de grootste maat het bovenstuk, en mijn broekje valt uit. Strapless bikini's kan ik zowiezo al niet kopen. Moet er echt hebben met een beugel. Maar die vind ik mee iets voor volwassenen en niet voor iemand van 18. Dan heb je vaak een model dat heel erg op een BH lijkt. Nu heb ik vorig jaar in een winkeltje dé perfecte bikini gevonden. Gewoon een halter bikini met een beugel die je nauwelijks ziet én een passend broekje. Helaas is die winkel failliet gegaan haha.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:42

Ik heb een leuke bij de Bonprix gescoord. Kon je zelf de cupmaat en de maat broekje uitkiezen. Is een hele leuke met een soort boxerbroekje en een haltertopje.

Maar over frustraties: Ja die zijn er in bikini in overvloed. Met name de putten, deuken en rollen. En dan de kleur idd nog.

canela

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:45

Bah, ja daar komen de strand maanden weer.. Heerlijk hoor op het strand, lekker warm, leuke jongens.
Maar ja dan kun je eerst uren in een winkel staan en dan met een bikini thuis komen waarvan je het nogsteeds geen mooi plaatje vind.. Of mn zwembandjes puilen uit of dan heb je weer 'oksel vetjes' ( of hoe dat mag heten xd ) nee.. niet ideaal :(

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:46

Oh ja, die okselvetjes!
Ik heb een hele mooie mouwloze blouse waarbij dat ook zo erg is dat ik hem niet aan durf. -O-

Ik heb trouwens wel een heel leuk badpak, als je het aan de achterkant ziet is het net een bikini, maar van voren is het wel een badpak, geen monokini of zo. Nadeel is alleen dat je daarin dus écht niet bruin wordt. :')