superpony schreef:Het is vast niet overal, maar ik kom vrij vaak in winkels waar jongere mensen bedrijfsleider zijn en zelf niet correct werken. Als vb; Een bedrijfsleider die personeel voor gek zette waar we bij stonden. Bedrijfsleider die niet fatsoenlijk reageerde toen ik hem wat vroeg. Bedrijfsleider die zelf mee loopt te schreeuwen door de zaak etc etc.Natuurlijk kan een jong iemand prima zijn/haar werk doen, maar vaak zie je toch dat ze echt te weinig ervaring hebben om het goed te doen als leidinggevende. En dan met name in goedkopere winkels valt me op, waar het allemaal niet uit maakt blijkbaar.
Zo is de action, Leenbakker, Xenos, Lidl, Zeeman echt vreselijk...........Maar ook heb ik hier al in 2 verschillende Blokker filialen slechte ervaringen. Stond er gewoon bij dat ze stonden te kletsen over een personeelslid dat er niet was en wij maar wachten..........
Gebeurt ook in winkels waar oudere bedrijfsleiders zijn hoor. Ik heb bijna 7 jaar in een supermarkt gewerkt en daar was een ouder iemand bedrijfsleider, zij maakte mensen ook gewoon voor rotte vis uit en dacht dat ze alles kon maken. Toen ze werd teruggezet in functie kwam ze er wel achter dat ze dat dus niet kon...
TS, ik denk echt dat je die supermarkten wel kunt vergeten. Ik werd met mijn 21 jaar al nergens meer aangenomen want niet genoeg ervaring (ja hoor, 7 jaar op alle afdelingen is te weinig) of andere slappe smoezen. Andere winkels kun je nog wel proberen, zeker de kleinere winkels, die hebben vaak graag ook wat ouderen rondlopen omdat er natuurlijk ook overdag gewerkt moet worden.