Naamloos1 schreef:@ _Ashii_ Vragen op een blaadje opschrijven kan ik gewoon doen?
Volgens mij is het morgen meer een 'kennismakingsgesprek'. Ik moest op ongeveer een kwartiertje rekenen. Om gewoon even te kijken 'hoe en wat' zei die man. Ik heb trouwens het gesprek met de baas zelf. Dus is het dan niet een beetje' to much'? Of zou het juist goed overkomen?
Van horen zeggen moeten het hele vlotte mensen zijn, dus dat stelt me een beetje gerust haha.
Wat moet ik trouwens zeggen als ze vragen naar mijn slechte eigenschappen? Vind ik ook altijd zo'n rotvraag haha.
Soms wat eigenwijs, soms een perfectionist, soms onzeker worden van kritiek.. Wat zeg je daarop?! Zijn dit punten die ik zou kunnen gebruiken?
Ja zeker! Is tegen ons toen worden gezegd, dan kom je in ieder geval voor bereid over
Met mijn sollicitatie bij Hendriks Bloemen toen had ik ook vragen op gezet op een brief. Had me alles al gepakt en klaar gelegd ook voor aantekeningen. Eerste wat die vrouw zei: "Ohw goed voorbereid zie ik haha"
Maar alle vragen die ik had opgeschreven beantwoorde zei al in het gesprek haha 
Je moet kritisch naar jezelf kijken, van ben ik perfectionistisch kan ik slecht tegen kritiek ben ik soms wat te bazig. Zo een dingen, nu kan dat laatste ook anders uitpakken maar ook dat perfectionistisch zijn. Als je een perfectionist ben kan het zijn dat het werk te lang duurt (slecht dus) maar je hebt daarna wel een goed resultaat (goed dus) en het zelfde met te bazig zijn, sommige collega's kunnen dit anders opvatten (slecht dus) maar je hebt dan wel leidingskwaliteiten (goed dus). Snap je? Kijk eens goed maar ook kritisch naar jezelf, hoe zouden vrienden jou omschrijven. Ja dit is wel het moeilijkste natuurlijk haha
had ik ook moeite mee