) die hij niet meer schoon kreeg (goh..) in de vaatwasser gemikt (samen met de reguliere vaat natuurlijk
) met als (volledig onverwacht) resultaat dat werkelijk alles ruikt naar motorolie. Gatver! Nu kan ik de vaat wel redden door het een nacht in extra veel citroen vaatwasmiddel te laten weken ( anders nogal zonde van de dure pannen), maar de vaatwasser blijft stinken. Ook na twee keer leeg te laten draaien met drie vaatwasblokjes is het nog niet een klein beetje beter geworden. Totaal onbruikbaar dus aangezien ik liever niet eet van borden die naar motorolie smaken.Heeft iemand enig idee hoe ik dat apparaat weer goed krijg? Tis een miele dus niet goedkoop en helemaal nog goed waardoor ik hem liever niet wegmik..
Alle advies wordt zeer gewaardeerd!
. 
ideaal, ding zet je omgekeerd in het rek en dan laat je het draaien en tada schone machine
ik kwam er vanochtend pas achter dat hij zijn beoliede kleding heeft gewassen tezamen met een serie handdoeken. Dat gaat dus niet zo goed.. Ok, eerste wasbeurt met lege trommel vaatwasblokjes, scheutje dasty op 90 graden achter de rug. Al ietsje minder stank uit de trommel maar ik ben er nog niet...