Ik erger me de laatste tijd zo erg aan mijn stiefvader.
Als we aan het eten zijn laat hij scheten en boeren, als ik er wat van zeg dan zegt hij; let niet zo op mij joh. Ook neus peutert hij echt veel en smeert het aan de bank af. Nou, ik vind dat gewoon goor.
Ook zegt hij dat ik met mijn mond open eet, maar zelf doet hij dat gewoon ook.
Ook als ik tegen mijn moeder praat, praat hij er gewoon dwars doorheen. Er zijn nu vast mensen die vinden dat ik me aanstel, dat mag maar hij doet dit zo een beetje elke dag..
Ik ben er gewoon een beetje klaar mee
Hier over valt ook geen normaal gesprek te voeren want hij word gewoon direct boos..
Bedankt voor het lezen, ik moest het gewoon even van me af schrijven..

Edit; hij rookt ook binnen, terwijl hij zei dat hij met dit weer buiten zou roken..

Vrees dat je er niet zoveel aan kan doen. Die heeft echt geen manieren, want vindt je moeder daar dan van?
Maar het klinkt helaas ook een beetje alsof je stiefvader niet veel aan het gedrag gaat veranderen. Wellicht toch nog een gesprek erover proberen aan te knopen, en niet meteen geirriteerd of boos worden, maar misschien ook uitleggen dat je het gewoon echt niet prettig/fijn vindt dat hij dat doet? En binnen roken vind ik uberhaupt not done
kan het nog 3 keer zijn huis zijn, het is gewoon schadelijk voor JOUW gezondheid, jij kiest er niet voor dat hij rookt. Wat vindt je moeder daar dan van?