Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
die haalde me altijd uit bed... dus als ik hem hoorde op de trap ging ik huilen totdat hij weer weg was
dus die wilde rust :p)
Iris82 schreef:Ik heb even in je profiel gekeken en zo te zien is jouw zoontje nog een baby van 5 maanden als ik het goed heb he?
Persoonlijk zou ik er nooit voor kiezen om zo'n jong kindje zoveel bij zijn moeder weg te houden in de week.
Iris82 schreef:Ik heb even in je profiel gekeken en zo te zien is jouw zoontje nog een baby van 5 maanden als ik het goed heb he?
Persoonlijk zou ik er nooit voor kiezen om zo'n jong kindje zoveel bij zijn moeder weg te houden in de week.
Het is voor baby's juist heel erg belangrijk om heel erg veel bij hun moeder te zijn en door hun moeder verzorgd te worden.
Ik zou er ook helemaal niet voor kiezen om een baby in een weekendregeling te doen. Het is voor een baby veel beter om frequent kort contact te hebben met de vader dan minder vaak en langer.
Ik zou helemaal terug gaan naar af.
Kindje slaapt bij jou. Punt.
Voor een goede omgangsregeling met je ex adviseer ik je 'een ouderschapsplan maken' van P. Vermeulen.
wel de beugel van de maxi cosy omhoog zetten als eventuele valbeugel 
Ik snap dat dat wel zo makkelijk is maar hey, wie heeft er voor kinderen gekozen?

lieke2 schreef:Ik vind het nogal wat om je kind ook voor de nacht uit te bestedenIk snap dat dat wel zo makkelijk is maar hey, wie heeft er voor kinderen gekozen?
![]()
Dat je oppas nodig hebt voor de dagen dat jij en je partner werken, lijkt me logisch maar probeer voor de rest zoveel mogelijk thuis een ritme te creeeren.
vuurneon schreef:Het is veiligwel de beugel van de maxi cosy omhoog zetten als eventuele valbeugel
Bij de fietsenzaak kun je het krijgen, of kijken op marktplaats. Baby mee heet het heel origineel
) dus hoor je ook te regelen dat je kind een veilig en vertrouwd thuis heeft, geen gesleep.
.