Rare dromen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Rare dromen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 21:48

Ik heb meestal dromen die als een tang op een varken slaan. Nou vergeet ik regelmatig during the day de droom, maar ik weet bijvoorbeeld nog dat mijn droom veel gejaag bevatte (dat ik werd opgejaagd ofzo) en dat ik een trouwjurk droeg met zwarte hakschoentjes :') Ik wou de hele tijd pumps bekijken in een winkel en elke keer vergat ik het en liep ik ergens anders heen in mijn droom en toen besefte ik weer "oja, de pumps!" en ging ik weer terug. Kreeg ook opmerkingen op die jurk en ik weet het allemaal niet meer, vrij chaotisch.

Ik werd uiteindelijk wakker midden in de nacht en ik dacht dat mijn kat dood was :') man wat was dat eng. Voelde aan haar buik (nog slaapdronken natuurlijk :') ) en ik voelde geen beweging :') ik gaf haar dus een "klopje" (denk aan slaapdronken, arme ding :') ) om te kijken of ze nog leefde :') serieus, mijn hart zat in mijn keel. Maar natuurlijk leefde dat monstertje nog :Y) Heb haar een vervelende nacht bezorgd iig :') had haar ook nog getrapt geloof ik :') In elk geval was ik flink gedesoriënteerd door die vage droom van vannacht. Nou zocht ik op op het internet wat het dragen van een trouwjurk zou betekenen en dit vond ik: "Als je een bruidsjurk draagt in je droom, duidt op een evaluatie of beoordeling van je persoonlijke relatie. " Nou heb ik geen relatie, eeuwig vrijgezel dus ja :')

Meer mensen met zulke vreemde nachten ? :')

Anoniem

Re: Rare dromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:50

Ik heb een hele tijd dromen gehad in een bepaalde "wereld". Echt heel raar, alsof ik in een bepaald leven van Mario zat op de wolken ofzo. Werd ik ook de hele tijd achterna gezeten, maar dat is na een tijdje ook weer over gegaan gelukkig _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:07

Ik zag laatst iemand in de blote tieten staan die ik kende , man dat was wel een nachtmerrie :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:31

Ik heb door medicatie nogal levendige dromen, laatst droomde ik dat ik op een soort reisje was en het opeens heeeeel hard regende en alles overstroomd was en dat ik verdronk. Uiteindelijk werd ik 'wakker' (in mijn droom dus) en kwam ik er achter dat ik nog leefde, toen ging ik in het konijnenhok kijken om te checken of er nog dieren waren die overstroming hadden overleefd, en mijn konijn (Ik heb geen konijn die er zo uit ziet) leefde nog en daar was ik zielsgelukkig mee.

Verder deze week nog, ik droomde dat ik op vakantie was maar had het daar helemaaaaal niet naar mijn zin. De vlucht was een ramp, en het hotel en de mensen waarmee ik was ook. Op de een of andere manier waren mijn ouders daar ook en gingen naar huis, dus ik wou mee. Maar ik mocht niet mee van mijn ouders, toen ben ik toch de auto in geklommen. Van mijn moeder moest ik uit de auto maar ik was helemaal in paniek, m'n moeder wou me de auto uit duwen dus ik sloeg/duwde haar om me los te laten.
Maakt mijn vriendin me ondertussen wakker want ik was haar aan het slaan :Y) :=

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:32

Yep! Laatst droomde ik over een moordlustig zakje sla die ik vervolgens van kant maakte door er een ceasar salade van te maken en op te eten waarna mijn man diepgeschokt was en huilend wegliep al roepende 'hoe kon je het was maar een zakje sla'.

Ik droom wel eens vaker raar maar dit sloeg echt alles..

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:36

Ik werk en loop stage in een winkel, zelfs 'snachts ben ik nog producten aan het verkopen en klanten aan het adviseren. dan wordt ik wakker en denk ik: Huh? heb ik dat gedroomd? :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:38

Dat mijn ouders mij kwamen vertellen dat ik toch geadopteerd was en mijn echte ouders zo zwart als de nacht waren :')

Trouwen met een wildvreemde kerel was ook een hele aparte ervaring :+

Iets met een slaappil die zorgde voor hele bizarre dromen haha
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 22-06-13 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Summerfly

troi schreef:
Yep! Laatst droomde ik over een moordlustig zakje sla die ik vervolgens van kant maakte door er een ceasar salade van te maken en op te eten waarna mijn man diepgeschokt was en huilend wegliep al roepende 'hoe kon je het was maar een zakje sla'.

Dat is toch gewoon geweldig :') Ik lig dubbel hier! :+

Rosannee_

Ik heb ook altijd van die gekke dromen, soms wel meerdere per nacht.
Ik herrinner me ze de dag zelf nog wel maar daarna vergeet ik het weer.
Wel heb ik welleens zon vervelende droom dat je moet wegrennen voor iets maar dat je niet vooruit komt, dood moe word je daar van :')

PreciousViva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:39

troi schreef:

_O- Hier moest ik wel even om lachen.

Ik droom ook vaak heel raar, onsamenhangend en met mensen die totaal geen verband met elkaar hebben komen er dan in voor. Vaak onthou ik delen ervan.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:40

Ik droom ook altijd bizar. Mijn dromen zijn altijd levendig, soms iets te veel van het goede.

Laatst droomde ik dat ik in de 2e Wereldoorlog was met mijn paard en de mensen om mij heen waren zo blij en vrolijk dat ik er zelf heel verdrietig van werd. ....

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 22:41

Suusie22 schreef:
Ik werk en loop stage in een winkel, zelfs 'snachts ben ik nog producten aan het verkopen en klanten aan het adviseren. dan wordt ik wakker en denk ik: Huh? heb ik dat gedroomd? :P

dat heb ik ook, dat ik daar blijf hangen... "wilt u een Large of kingsize menu?" of "met kaas?" :') zo vermoeiend...

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:43

Ik heb heel lang ongeveer dezelfde droom over een zwarte kat gehad.. Die sloop m'n slaapkamer binnen dan begon de tv te ruizen, de lichten werkte niet meer en ik kon niet bewegen of gillen en probeerde zo hard te gillen dat ik dan gillend wakker schrok...

De rest van de nacht sliep ik dan ook niet meer ;)

Gelukkig heb ik het al maanden niet meer gedroomd..

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:49

Ik droom erg veel, zowel over leuke dingen als minder leuke dingen. Bijvoorbeeld m'n vriendje <3 die dromen zijn niet verkeerd, haha :D
Ik had trouwens vroeger gedroomd dat ik met mijn moeder en zus in de auto zat, s'nachts op de snelweg. En ineens was er iets met mijn moeder, waardoor wij verder moesten rijden. Man ik vond dat toen zo eng! :o

marjan19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:52

Ik heb nooit leuke dromen, wel nachtmerries.. niet echt fijn :+

Zo heb ik een periode gehad dat ik compleet overstuur, huilend wakker werd, omdat mijn vriend dood zou zijn.. eerste wat ik deed was hem wakker maken, moest dan eerst kalmeren..

Op vakantie in italie nog wel een grappige droom gehad bedenk ik me net.. ik klopte mijn vriend midden in de nacht net zo lang op zn schouder tot hij wakker werd en vroeg wat er was.. en wat vroeg ik: mag ik een blokje kaas? :')
Hebben er nu nog lol om, al is het al 3 jaar geleden _/-\o_

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:55

Ik heb ook heel vaak rare dromen..
Vannacht nog, ik zat in een vliegtuig in Caïro en we gingen opstijgen en dat was echt heel eng en mooi en je kon alles heel goed zien. Heel raar, net alsof je met je hoofd door het raampje van de cockpit hing. En mijn hele familie zat ook in het vliegtuig, en toen we dus weer gewoon rechtuit gingen waren er opeens allemaal stoelen vrij dus ging ik lekker op 2 stoelen tegelijk liggen slapen :')

Of laatst droomde ik dat ik seks had met een jongen uit mijn klas, en dat het helemaal niet lekker was en dat ik er super spijt van had, want ik wilde helemaal geen seks hebben voordat ik getrouwd was. En in mijn droom was ik dus vet bang dat ik zwanger was.
Maar ik zie niets in die jongen in het echt :')

Maar de raarste droom die ik ooit heb gehad was in groep 2, ja ik weet het nog steeds, want hij kwam ook vaak terug.
We gingen met de klas naar het kabouterbos, en toen we daar waren ging ik samen met een vriendinnetje in een boomhut klimmen, in de boomhut zat een spook die ons meenam naar de school. Dus toen stonden we plotseling in de school. In de school hingen allemaal lange slijmerige draden aan het plafond, waar je niet onderdoor moest lopen, want als je dat deed dan kwam er een spookspin uit. En maakte het zon vet eng spookgeluid. Na een poosje door de school gelopen te hebben kwam mijn moeder mij ophalen en gingen we naar huis. Toen we thuis kwamen liet mijn moeder mij zon sliert zien, kijk eens wat voor raar ding dit is. Tegelijkertijd drukte ze erop en kwam er een heel hard en heel eng spookgeluid uit.

En natuurlijk de standaard dromen zoals kunnen vliegen en kunnen autorijden enzo. En ik droom vaak over dingen die mij bezighouden.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:56

Ik droom ook heel raar altijd... Ik heb jaren geleden iets raars gedroomd en dat blijft denk ik voor altijd in mijn geheugen. Vind ik zo raar! Meestal vergeet ik dromen na een paar dagen.

Ik zat met een paar mensen op de bank, toen ineens al het bestek de la uit sprong en voor de bank gingen springen. Wij eroverheen springend naar buiten gegaan. Daar zei ik ik heb trek in een happy meal. Toen kwam er een happy meal uit de lucht vallen in mijn handen.

Even later keken we omhoog en zagen we allemaal dingen in de lucht, maar dan alleen de omtrek. Wat ik zelfs in mijn droom heel bijzonder vond.

De laatste tijd droom ik echt heel lang en heel gedetailleerd.

Ik droom ook vaak over andere jongens en nooit over mijn vriend := :=

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:56

ik heb laatste tijd hele rare dromen, paar nachten terug reed ik met mijn opa in een golfkar en hield ik een racewedstrijd met mijn opa in een golfkar en toen reden we het water in :? hahahaha en laatst ging ik met mijn overleden opa paardrijden? echt vaag....

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:57

Ik heb trouwens wel vaak dat ik droom over onderwerpen/personen waar ik maar een kort moment aan heb gedacht die dag. Als ik heel de dag aan iemand denk droom ik daar niet zo snel over. :)

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 23:00

Hier ook de meest vreemde dromen soms :o Van collega's in japanse ochtendjassen _O-

Tot veulens die onthoofd worden door een stroomdraad (was hij leuk me aan het spelen...overheen duiken, onderdoor zwemmen :+ terwijl het weiland compleet onder water staat 8)7 en dan zelfs de volgende dag nog kwaad zijn op m'n man omdat hij in m'n droom zei over m'n net onthoofde veulen : Tja....dat is jammer.....nu moeten we een nieuwe halen....op een heel droog toontje... _-:(

Wat ik ook wel eens droom is dat ik val....om vervolgens een poging te doen om jezelf op te vangen en dan word je wakker terwijl je net het matras vast klampt... Ook irritant :+

Wat ik ook een tijd lang gedroomd heb was dat ik een bal vast moet houden die steeds groter en zwaarder werd.....uiteindelijk zo groot dat ik hem niet kon houden, maar ik mocht hem niet los laten.....die droom heb ik ook nooit "afgedroomd" ? Of hoe noem je dat :+ Omdat ik altijd op het zelfde punt wakker werd....

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 23:03

Ik heb heel vaak 2 dezelfde dromen gehad toen ik nog jonger was. 1 droom was dat ik aan het fietsen was naar huis uit school, ik had mijn roze wanten aan en opeens kon mijn fiets vliegen. De andere droom was dat ik in mijn huis achterna werd gezeten door een eng iets, en dat ik ook een soort van kon vliegen tegen het plafond aan zodat hij mij net niet kon raken en dat ik van bovenaan de trap in 1 keer naar beneden kon springen.
Die dromen vergeet ik nooit, omdat ik dat heel vaak heb gedroomd.
Pas droomde ik dat een jongen uit mijn klas 5 grote zakken met Kitkat chocola aan het uitdelen was. En ik heb 2 nachten achter elkaar gedroomd dat mijn paard dood ging..
En ik herinner me ook nog een droom van vroeger, dat zo'n mannetje van het programma Buurman&Buurman in mijn huis was en me wilde vermoorden.

Leuke dromen he :')

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 23:04

Ik heb heel vaak dromen waarin ik een gebouw in loop en de lift wil gebruiken , maar als ik instap merk ik dat de lift niet meer stopt en oneindig door gaat . Het klinkt best oke , maar dat is zo'n vreselijke droom..

Verder had ik eerst altijd dromen dat ik opeens aan het stuur zat en heel bang en gevaarlijk reed . En ik heb een tijdje heel lang gedroomd over een auto die opeens achteruit reed terwijl wij in de auto zaten en we niks konden doen. Dat was ook echt verschrikkelijk.

Ik heb trouwens heel vaak dat ik in mijn droom denk: nou niet weer , ik wil dit niet dromen en dat ik zeg stop met dromen.. Dit heb ik vooral bij mijn lift droom.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 23:06

Iemand interesse in de verklaring waarom onze dromen zo hak van de tak zijn (vergeef me als ik dit spreekwoord niet goed zeg), zo chaotisch? Want ik heb hier een hele uitleg voor jullie liggen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 23:06

Ik heb interesse! :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 23:07

Oh herkenbaar van die dromen dat je iets moet doen wat je niet kan. Ik had zulk soort dromen altijd terwijl ik er meteen wakker van werd, maar ik nog door droomde. Bij mij was het altijd een toren die ik moest verplaatsen. Heb echt medelijden met mezelf als ik eraan terug denk := Moest altijd huilen en smeekte me moeder of ze het wilde stoppen.

En voor de rest was ik heel vaak aan het 'slaapwandelen'. Ik ging buiten rondrennen, heel creepy in andermans deuropeningen staan en dan eng staan zwaaien en allemaal dat soort dingen. Kwam ook nog wel eens voor dat ik tassen moest gaan dragen maar het te zwaar was := Wist er alleen nooit meer wat van.

Ik moest ervoor naar het ziekenhuis :o