Sorry trouwens dat ik hier een apart topic voor heb gemaakt, verwijder hem anders maar als het niet mag.

Alvast bedankt..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Je hebt toch een bon.
)
Shadow0 schreef:Deze stappen heb je al doorlopen? http://www.appletips.nl/iphone-ipad-geb ... eve-codes/
NaomiJouke schreef:Had me vriendin ook het komt goed maar je raakt al je contacten kwijt,achtergrond,apps, en watsapp wordt verwijderd en bij sommige ook de foto's bij mijn vriendin gelukkig niet
Shadow0 schreef:De wijze les is natuurlijk om regelmatig reservekopieen te maken als er dingen opstaan die je niet wilt kwijtraken. Je phone kan tenslotte ook op een verkeerd moment uit je hand vallen en in stukjes breken...
Maar het is altijd enorm balen als het echt gebeurt, en ik zou ze zeker even laten weten hoeveel dit 'geintje' jou kost. Dat is niet grappig, want het is echt stuk.
bente12 schreef:ik zal je vrienden wel even goed laten weten dat ze dit niet nog een keer moeten flikken als ik jou was! hoe reageerden ze er zelf op?
mcjv schreef:bente12 schreef:ik zal je vrienden wel even goed laten weten dat ze dit niet nog een keer moeten flikken als ik jou was! hoe reageerden ze er zelf op?
Ze wisten niet wat de schade was, die dachten dat het zo opgelost was. Ik dus ook. Niet dus, al mijn herinneringen weg. Fijn. Die komen hier niet makkelijk vanaf.