Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Lasca_1987 schreef:Ohja, daar kan ik ook eens kijken! Dankjewel!
-Edit- Op de site gekeken en staat helaas geen vacature voor mij. Bellen is een optie, maar ook dat is weer niet te vertrouwen helaas. Vorige week iemand aan de telefoon die zei mail mij je cv en motivatiebrief maar en vandaag belde ik van wat is de verdere procedure en kreeg te horen we nemen geen stagiaires meer aan.
je geeft wel erg makkelijk op en sluit erg veel dingen uit.Lasca_1987 schreef:Het ligt eraan hoelang ik er fietsend over doe, maar ik fiets zeker niet graag in Amsterdam. Dus fietsend naar het centrum zie je mij zeker niet gaan.
Cayenne schreef:Lasca_1987 schreef:Het ligt eraan hoelang ik er fietsend over doe, maar ik fiets zeker niet graag in Amsterdam. Dus fietsend naar het centrum zie je mij zeker niet gaan.
Als er een hotel is dat je een stage kan bieden in het centrum van Amsterdam, dan heb je toch weinig te kiezen denk ik? En openbaar vervoer brengt je al een heel eind, zeker in Amsterdam![]()
In je topic van afgelopen week liet je het zoeken vooral aan je opleiding zelf over. Ben je dan nu niet een beetje laat met zelf het initiatief nemen?
Lasca_1987 schreef:Trouwens ik zal morgen effe het Bastion bellen.
Cayenne schreef:Desnoods plan je morgen een dag Amsterdam, prik je van tevoren een hele berg hotels en loop je bij allemaal naar binnen om te vragen of ze stagiaires zoeken. Dan zien ze er gelijk een gezicht bij en zien ook dat je aanpakt.
. Dan zien ze inderdaad direct wie er wilt komen werken en als je je netjes kan voorstellen maak je meer kans dan een brief.