Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik kom zelf van het platteland 

RavenIris schreef:Ik meld me
Ben ook alweer een tijdje samen met een boer. Ze hebben vooral witloof op hydrocultuur, maar ook mais, gerst, bieten,.. Ik ben zelf niet echt plattelandse, maar dan ook weer geen stadse. Ik vind het wel heerlijk om altijd buiten te zijn tussen de velden. Het harde werk nemen we er wel bij!
Mijn vriend zit nu sinds een jaar in het maatschap en zal de boerderij overnemen (hij is nu 25). Enneh, ook hij is erg nuchter.
We hebben nu meer dan een jaar.SharonIndezz schreef:Ik ben sinds 3 jaar samen met een boerenzoon, in het verleden hadden ze melkvee en nu een pensionstal voor paarden, ik heb altijd geroepen dat ik een boerenjonge wilde, en die heb ik nu een haha, ik vind het heerlijk het buitenleven, en vooral leerzaam
Gistria schreef:SharonIndezz schreef:Ik ben sinds 3 jaar samen met een boerenzoon, in het verleden hadden ze melkvee en nu een pensionstal voor paarden, ik heb altijd geroepen dat ik een boerenjonge wilde, en die heb ik nu een haha, ik vind het heerlijk het buitenleven, en vooral leerzaam
doe er mij zo ook maar een
Z'n vader was boer, maar heeft een aantal jaar geleden helaas de boerderij verkocht
Toch zit het er dus wel echt in, het liefst was m'n vriend op die boerderij gaan wonen(ik ook
), maar helaas.. Boerderij kopen is bij ons in de omgeving ook echt te duur. Vriend is loonwerker, zit dus evengoed veel op de trekker, grassen hooien enz.. Zelf ben ik ook wel wat van boerenafkomst, m'n moeder komt van de boerderij, maar is toen in een rijtjeshuis gaan wonen. Ik heb de laatste jaren meer bij m'n oom en tante op de boerderij geleefd dan thuis. Nu dan samen gaan wonen met vriendlief in een heel iniminiklein boerendorpje, gelukkig 3 kanten heerlijk vrijuitzicht over de weilanden, aan een landweg met een paar boerderijen, en heb dus evengoed de koeien voor/naast m'n deur
Maaar mis het toch wel dat ik thuis niet lekker kan rommelen met wat schaapjes koetjes of weet ik t wat.. wil wel binnenkort aan een paar kippen gaan 
Zelfde boerenvriendenclub en nog de enige 2 vrijgezellen.. dat werd een koppelactie, en nog gelukt ook!
Ik wil later heeeel graag een boer trouwen maarja, ik val op alles behalve boeren
) hebben veel boeren vrienden en hij neemt er super veel van over
(melk ) koeien die kunnen er nog door