Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
itsmi schreef:Jeetje, allereerst veel sterkte!
Maar dan rijzen er bij mij toch wel vragen op..
Heb je het met je vriendin besproken? Nu vul je voor haar in dat jij haar niet kunt bieden waar zij zo naar verlangt.. Maar verlangt zij ook daadwerkelijk naar datgene wat jij denkt dat ze naar verlangt? Misschien denkt zij er wel heel anders over?
Vervelend dat je een chronische ziekte hebt. Ook erg vervelend dat dat nu het struikelpunt blijkt te zijn. Ik hoop dat jullie er nog over kunnen praten misschien..
Blue_Eyes schreef:Oei, dat is een contrast met je berichtje van vanmorgen... Sorry als ik je kwets, maar weet je het wel zeker?
Hoe dan ook heel veel sterkte!
vuurneon schreef:Sterkte!
Ik denk dat je ziekte hier weinig mee te maken had, maar dat de verschillen te groot waren en dat stiekeme gedoe maakte het absoluut niet makkelijk...
Lijkt mij ook enorm zwaar om alles maar geheim te houden, je bent trots op je partner en wilt dat graag zien zonder angst voor ontdekking.
Soms gaat het niet, dan is dit het beste om weer vooruit te kunnen. Hoe zwaar ook.
Zet maar goede muziek op en bombardeer morgen tot een 'Ik' dag
Tabaluga12 schreef:Ik snap je precies, ik heb ook een partner met een islamitische achtergrond. Alleen vind ik dat juist fijn, en vind ik het juist jammer dat ik zo vrij ben opgevoed. Het heel me vaak op m'n neus doen vallen. Tussen ons is het geen issue eigenlijk.
ijs helpt 
knetterhard schreef:Tabaluga12 schreef:Ik snap je precies, ik heb ook een partner met een islamitische achtergrond. Alleen vind ik dat juist fijn, en vind ik het juist jammer dat ik zo vrij ben opgevoed. Het heel me vaak op m'n neus doen vallen. Tussen ons is het geen issue eigenlijk.
Ik vond het ook vaak fijn hoor, maar soms was het voor mij net iets te..