Ik zal het uitleggen : ik kwam thuis en ik zag dat er op de tafel een pakketje lag waar mijn naam opstond. Ik natuurlijk snel openmaken, want ik had geen idee van wie die zou moeten zijn. Ik had niks besteld, dus ik snapte er niet veel van. Toen ik heb pakketje opende zat er een t-shirt van Lady Gaga in een een briefje waarop stond : "Bedankt voor het lenen
" Ik snap er niks van, het t-shirt is niet van mij, ik heb hem nog nooit gezien en ik heb hem dus ook nooit uitgeleend ( 'het' zal wel verwijzen naar het t-shirt ). Er staat geen afzender bij, en op het pakketje zitten wel vier postzegels. Als ik die persoon zou kennen zou hij/zij het pakketje wel zelf door de brievenbus doen i.p.v. hem op de post te doen wat geld kost. Mijn adres + voor en achternaam staat wel op het pakketje en ik ben fan 'geweest' van Lady Gaga.
Ik vraag me af wie dat kan weten, ik ben ( 2 jaar geleden was het denk ik ) naar haar concert geweest, maar sinds dien is het wat minder geworden.
Gister zag ik nog een filmpje van de invloed van muziek op mensen, daarin zag je ook liedjes waarin echt rare dingen werden gezegd.
Toen ben ik wel aan het denken gezegd, want bijvoorbeeld van 1 van haar liedjes, Judas, word ik echt niet blij van.
Echt fan ben ik niet meer, ik heb dat trouwens ook nooit zo geuit. ( dat ik fan was )
Ik vind dit echt raar, ik snap er niks van. Diegene weet dus mijn adres + voor en achternaam, maar ik heb helemaal niks uitgeleend, ik weet echt niet wie dit gestuurd heeft een waarom.
Heeft iemand ook wel eens zoiets mee gemaakt ? Ik weet niet wat ik er mee aanmoet, terug sturen gaat niet want ik heb dus geen idee van wie het komt...

.
.