Sorry dames, ben een LAFBEK!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Later kwam daar toen een ónwijs leuke achtbaan, ging niet te snel, zag er goed, stevig en veilig uit en was gewoon enorm leuk. Sindsdien gaat het best goed! Ik ga 1 juni weer naar de Efteling en ik heb er zin in! MiReRe schreef:Ik vind ze ook mega eng!!! Soms durf ik er wel in maar ik durf echt echt echt never nooit ondersteboven.
Dus ik check altijd eerst wat voor "tuig" er in dat wagentje zit.
Als het alleen zo'n hekje tegen je buik is, dan durf ik wel want dan ga je niet ondersteboven.
Maar als er ook zo'n hele schouderstellage over je hoofd moet, dan kan je me echt niet overhalen want dan ga ik er echt niet in. Dan gaat 'ie namelijk wel ondersteboven. Brrrrr

Hoe harder en meer over de kop, hoe leuker

Klimrek bij gym, sla ik liever over, zo'n stang waar je koprol over kunt maken, sla ik ook liever over... Maar achtbanen wil ik nou juist wel in. ik was 3 jaar toen ik in de 1ste looping achtbaan zat (en me moeder zegt dat ik er toen niet meer uit wou omdat ik het zo leuk vond). Dus iedere keer als ik angst krijg omdat ik voor het eerst in een andere achtbaan ga, denk ik daaraan en opeens voel ik me niet meer bang 
Zoals klimwand daar zit ik niet aan vast, en als ik val dan kan ik verkeerd vallen... En bij die koprol stock ding had ik een keer me rug gekneusd, ja toen kreeg ik er angst voor 
Daarom moet je ook bepaalde grootte hebben en word je vastgezet en checken ze het na (ik doe automatisch ook altijd nachecken). Mjetterd schreef:Haha, leuk. Ik heb een vriendin die ook liever de achtbanen ontwijkt.
En als je haar dan toch overhaalt om in een achtbaan te gaan, dan krijg je dit:
https://www.facebook.com/photo.php?v=25 ... 666&type=3
Ik hoop dat jullie het filmpje kunnen zien
MiReRe schreef:Ik vind ze ook mega eng!!! Soms durf ik er wel in maar ik durf echt echt echt never nooit ondersteboven.
Als het alleen zo'n hekje tegen je buik is, dan durf ik wel want dan ga je niet ondersteboven.
Maar als er ook zo'n hele schouderstellage over je hoofd moet, dan kan je me echt niet overhalen want dan ga ik er echt niet in. Dan gaat 'ie namelijk wel ondersteboven. Brrrrr

Saaams schreef:Sommige achtbanen vind ik prima. Andere pas ik liever.
Maar houten achtbanen, alsjeblieft niet! Gruwelijk, vooral degene in walibi, dat gekraak en geschud aan alle kanten. Brr.
MiReRe schreef:Ik vind ze ook mega eng!!! Soms durf ik er wel in maar ik durf echt echt echt never nooit ondersteboven.
LoveBodin schreef:Saaams schreef:Sommige achtbanen vind ik prima. Andere pas ik liever.
Maar houten achtbanen, alsjeblieft niet! Gruwelijk, vooral degene in walibi, dat gekraak en geschud aan alle kanten. Brr.
neeeee, houten achtbanen zijn de best![]()
Heerlijk, dat gekraak en gepiep. Ik ken er één zonder remmen op de baan, waar er een kerel achterop staat te remmen. Geweldig! Heerlijk ouderwets, piepen, kraken en dan zo'n jonge kerel achterop, die je maar moet vertrouwen dat 't goed gaat