Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Puchje schreef:Ik vind de oplossing die bij diverse tankstations is bedacht wel erg goed.
Automaat neerzetten, voor 50 ct daar een kaartje kopen, naar de schone (!) toiletten kunnen.
Vervolgens heb je een halfjaar de tijd om dit kaartje van 50 ct te verrekenen met de kosten van versnaperingen of brandstof bij deze tankstations. Top!
Caesar schreef:Ik snap jullie punten. Bedankt alvast.
Maar waar ik in geinteresseerd ben; mag dit wel? Een evenement moet toch zelf zorgen voor beveiliging, toilet, huur verlichting etc. Dan mag je toch aannemen dat dat in je "inkoopprijs" zit.
BarrieVabis schreef:ik vind het niet erg te betalen voor het toilet tijdens het uitgaan maar dan vind ik wel dat de toiletten goed schoon gehouden moeten worden en er voldoende toiletpapier aanwezig is. ook als de toiletten gratis zijn vind ik een goede hygiëne wel belangrijk. zo ga ik vaak naar schuurfeesten waar je dan eindigt op een dixi met de nodige stank resten en geen toiletpapier dan betaal ik toch liever voor een goed schoon toilet
meggiemeg schreef:Toiletten worden vaak ingehuurd door een organisatie van een evenement.
Zij betalen voor de huur van een cabine/toiletwagen.
Het kan wel zo zijn dat de organisatie (van het evenement) er iemand bijzet zodat er betaald moet worden. Maar die mensen zijn nooit van het verhuurbedrijf zelf.
Ik ben van mening dat als je ergens wat nuttigt of je betaald entree dat je dan niet nog eens voor het gebruik van een toilet moet betalen. Ga je enkel naar het toilet en verder niet dan vind ik het niet meer dan normaal dat je er dan iets voor moet betalen.
Met die losse toiletcabines is het maar net hoe de gebruikers er mee omgaan en hoe dat ding er dus uit komt te zien na verloop van tijd. Daar kan een toiletverhuurder niets aan doen!
) Reken maar uit! Geheid dat ik dan minder ga drinken. Vind 50 cent behoorlijk.
) en daar moest je ook dokken voor een ellendig klein hokje... Snap het niet je besteld ook...
.
. Iris82 schreef:Ik vind betalen voor een toiletbezoek in een horeca-gelegenheid belachelijk. Of het nu een restaurant of discotheek is. Ik vind het werkelijk ontzettend storend dat ik ook nog eens na moet gaan denken over mn kleingeld als ik gewoon sta te dansen.