Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

turquoises schreef:Ik heb geen menig of de straf correct is of niet maar ik verbaas mij wel dat je dochter haar broek naar beneden doet.
vuurneon schreef:Ik zou het wel aankaarten; voor straf in de hoek staan een pauze lijkt mij voor een 6 jarige meer dan genoeg aangezien het wel indruk heeft gemaakt (en ik ook niet denk dat ze weer haar bips laat zien).
Op zich vind ik de broek laten zakken op die leeftijd niet zo vreemd; dat komt wel vaker voor bij kinderen, net als scheetjes, zijn billen ook erg grappig
Het is niet de eerste keer dat ik dat hoor/zie bij die leeftijd.
.turquoises schreef:Ik heb geen menig of de straf correct is of niet maar ik verbaas mij wel dat je dochter haar broek naar beneden doet.

Citaat:Ik ben het eens met de juf dat het ongepast gedrag is maar ik vind de straf erg zwaar voor een zesjarige die wel besefte dat ze ondeugend was maar niet dat het vies/stout gedrag is. Ik denk er dan ook over om morgenochtend even met haar eigen juf (en misschien ook met de juf van het tweede erbij) te bespreken of het niet anders kan. Mijn dochter wil haar excuses aanbieden.
Urielle schreef:turquoises schreef:Ik heb geen menig of de straf correct is of niet maar ik verbaas mij wel dat je dochter haar broek naar beneden doet.
Ze loopt sowieso erg graag bloot rond, slaapt ook altijd naakt en ik heb haar thuis regelmatig moeten vermanen dat ze echt te groot is om bloot in de tuin trampoline te springen. Dus ik snap dit 'grapje' van haar wel, zij ziet bloot echt nog onschuldiger dan wij. Het is zeker niet vies bedoelt van haar, maar ik snap dat de juf het anders ziet en dat dit gedrag op school echt niet gepast is.
)
) en mijn dochters kant van het verhaal verwoorden. Mijn dochter is heel verlegen dus die zal dat zeker tegen 'die strenge juf uit het tweede leerjaar' niet of onduidelijk gedaan hebben. Hopelijk komt ze er dan vanaf met netjes haar excuses maken.