[HTT] GWE verbruik, ben ik echt zo zuinig?
Mijn verbruik is ten opzichte van toen namelijk (bijna)verdubbeld
Gas zit nu rond de 1.000 kuub, elektra rond de 1.000 Kwh en ongeveer 40 M3 water.
Dit verbruik is nog niet heel hoog, maar richting gemiddeld als ik het NIBUD mag geloven: http://www.nibud.nl/uitgaven/huishouden ... water.html
Ik vind het altijd wel interessant om een beetje te vergelijken.. maar ik kan bij mijzelf lastig een vergelijking maken ten opzichte van het jaar ervoor. Dat komt vanwege:
- de toch wel lange koude winter
- het 'uitlenen' van mijn huis aan een vriend vorig jaar zomer toen ik in het buitenland verbleef.
- mijn zus die vanwege omstandigheden twee maanden bij mij heeft gelogeerd deze winter.
Hoe is het verbruik bij jullie geweest afgelopen jaar? Speelt deze winter een erg grote rol? Ik ben benieuwd!
Qua elektra hoop ik wat lager uit te komen dit jaar, aangezien m'n oude laptop die altijd in het stopcontact moest de deur uit is.
We betalen zowiezo veel (bedrijf), maar ik weet dat ik in elk geval geen dikke rekening krijg als naheffing
Maar bij ons is het vooral de kookplaat en oven, die we toch elke dag uitgebreid gebruiken.
. Nouja, al met al nu 3 maanden later had ik vorige week een correctie op de mat. Krijg bijna 200 euro terug