Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
annastasia schreef:Helaas, ben ik gigantisch afgeknapt op Italianen.
Wat een slijmballen zeg!
Veel te opdringerig en haast tot het enge toe.
Ga dan ook nooit als 2 blonde meiden samen op vakantie in Italie, je wordt de hele dag achtervolgd en aangesproken/nagefloten.
's Avonds was het zelfs zo erg dat degene van het hotel zei dat ik maar niet alleen naar de bushalte moest gaan zo'n 200 meter verderop om te kijken naar de bustijden. Dacht dat het wel meeviel, nou dat heb ik geweten..............
brrrrr gluiperds
annastasia schreef:Bij AC Milaan stadion fietste er 1 achter ons aan en die bleef maar aandringen en vragen stellen als waar we vandaan kwamen, we overnachten etc. Gaven we geen antwoord op en hij bleef maar vragen. Toen ben ik evenveel kwaad geworden. Was ie wel snel omgedraaid op z'n fietsje

En ik ben niet gevallen voor zijn geslijm en gladde praatjes.
(Hij heeft geen zwart haar, geen bruine ogen, geen glimmende gel in zijn haar, heeft geen v-shirts of van die v overhemden, niet veel borsthaar of van die kettinkjes en andere stereotypbeelddingen
)
) op zoek naar buitenlandse meisjes. En gekke mannen die achter je aanfietsen heb je overal wel.
Loose schreef:Zozo, wat een vooroordelen.
Mijn vriend is Italiaans en die vind ik aantrekkelijk.En ik ben niet gevallen voor zijn geslijm en gladde praatjes.
(Hij heeft geen zwart haar, geen bruine ogen, geen glimmende gel in zijn haar, heeft geen v-shirts of van die v overhemden, niet veel borsthaar of van die kettinkjes en andere stereotypbeelddingen
)
Je hebt er wel bij die zo zijn, maar dat zijn vooral mannen die expres naar toeristische gebieden gaan (in mijn stad het centrum) op zoek naar buitenlandse meisjes. En gekke mannen die achter je aanfietsen heb je overal wel.