Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Je gaat me toch niet vertellen, dat je je zelf zo erg voor banketstaaf laat zetten voor zo weinig geld?
Mear schreef:Ben jij niet datzelfde meisje wat toen samen met een meisje een filmpje op Bokt had gezet die niet zo goed tegen de reacties kon?
Lijkt wel of je alleen op Bokt zit om je zangfilmpjes te laten zien en te vertellen over take me out.
Niet vanwege het kritiek dus, kritiek is namelijk juist erg leerzaam ! 
Kon er alleen maar om lachen

Ik heb nog nooit voor mensen gezongen. Op tv praten en contact maken met mensen heb ik totaal geen problemen mee, het is in dit geval alleen het zingen waar ik moeite mee heb.
als het wel goed is, mag het ook gezegd worden !
Nee ik zit liever thuis op de bank dan me voor banketstaaf te zetten bij zo'n programma
en ik dacht dat Lexa voor hopeloze mensen was. Sappos schreef:OntzettendNee ik zit liever thuis op de bank dan me voor banketstaaf te zetten bij zo'n programma
en ik dacht dat Lexa voor hopeloze mensen was.
Ooit gehoord van leven en laten leven? Wat een aanvallende reactie op de ts bah!
Lekker jezelf blijven!

Sappos schreef:Sorry ik vind het niet mooi en door dit topic ben ik bij die Take Me Out filmpjes beland.... jeetje... ik vind je een beetje irritant en aandachtsgeil...