Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jij bepaald in welke mate hij jou het leven zuur kan maken. Daar kiest hij helemaal zelf voor. Jij hebt duidelijk aangegeven dat je er niet van gediend bent, als hij dan door gaat is hij zelf verantwoordelijk voor de gevolgen. Daarbij lijkt het me sterk dat hij het ook gaat doen, en zo ja dan is dat alle behalve jou probleem, ook geen rede om je schuldig te voelen. 
Ibbel schreef:Oh, wat ook heel goed werkt, als je opneemt en het blijkt je stalker te zijn ipv niets zeggen op volle sterkte met een sportfluitje fluiten. Succes verzekerd
Ibbel schreef:Telefoonnummer wijzigen. Wordt-ie echt vervelend, aangifte doen.
BrankaZ schreef:Ibbel schreef:Telefoonnummer wijzigen. Wordt-ie echt vervelend, aangifte doen.
Telefoonnummer wijzigen voor zo'n figuur? Zou ik niet meteen aan beginnen. Zeker niet als je het al een tijdje hebt.
Aangifte of melding doen wel. Zelf in het verleden gedaan. Bleek dat degene die mij lastig viel meerdere vrouwen lastig had gevallen. Stond al in het systeem bij de politie. Agent heeft hem meteen gebeld en aangegeven dat hij er mee moest stoppen. Dat maakte genoeg indruk, het stopte toen gelukkig.

rommulus schreef:x_Kimberlyxx schreef:Kan je hiervoor geen aangifte doen?
Ja en nee.
Pas als het buitensporig word.
Bij 1 konden ze pas wat doen nadat hij toegaf dat hij onze schuur in de fik had gestoken.