Eindelijk mag ik in september beginnen met school! Door een heleboel omstandigheden ben ik nu 23 en mag beginnen op het mbo
.Ik wil heel graag voltijd naar school, en doordat ik (door al die omstandigheden) geen diploma's heb moet ik beginnen bij niv 1. Ik hoop dat ik na een half jaar door kan stromen naar niv 2, maar je mag niet op 2 beginnen als een school ook niv 1 aanbiedt.
De opleiding die ik ga doen is drempelloos en vooral voor jongeren van 16-20 of hooguit 21. Ik ben dan 24, en ik denk niet dat ik er aan hoef te twijfelen dat ik de oudste ben

Hoe zouden jullie daar tegenaan kijken? Zouden jullie dat raar vinden?
Ik vind het best wel spannend allemaal, maar ook superleuk! Stufi aangevraagd enzo, echt nooit gedacht dat ik dat nog eens zou doen. Maar ik doe het gewoon

In het begin was het echt heel erg wennen, ze zijn nog erg jong en kinderachtig, je moet leren alles met een korreltje zout te nemen en niet de volwassene uit te hangen, nu gaat het vrij goed. Toch is het altijd een opluchting weer lekker thuis te komen bij mijn vriend van 24, het verschil in mentaal 'niveau' is toch duidelijk merkbaar.