onlangs was er een degelijk topic gestart door een andere bokker op bokt.be Het was heel fijn al die leuke romantische verhalen te lezen van bokkers en bij deze doe ik ook een poging om een degelijk topic op te starten op bokt.nl (heb wat gezocht maar had niet meteen eentje op bokt.nl gevonden).
Voor wie het nog niet snapt: hoe ben jij je vriendin/vriend/man/vrouw tegen het lijf gelopen?
Momenteel ben ikzelf terug single maar mijn ex heb ik tijdens de turnles ontmoet toen ik in het zesde middelbaar zat. Hij was onze stagair van de turnles (lichamelijke opvoeding). Ik vond hem in het begin ongelooflijk knap vooral (ben er zelfs in geslaagd dit per ongeluk voor heel de klas toe te geven tijdens de zwemles. Bedoeling was dat enkel mijn vriendinnen dat hoorden, helaas zweeg de hele klas plots waardoor mijn dialoog hoorbaar werd), maar zijn karakter maakte hem onuitstaanbaar (zo'n macho dat denkt dat hij hét is). Hij had mij wel meteen opgemerkt (ik met grote mond, enthousiast, sportief (toen nog
).. niet moeilijk om te spotten tijdens de turnles) en had er een spel van gemaakt mij telkens uit mijn tent te lokken, tot grote ergernis van mij. Op een dag had ik er genoeg van want had thuis ook al veel problemen en zijn gezever was er gewoon te veel aan en heb ik eens mijn gedacht tegen hem gezegd (terwijl heel de klas erbij stond). Tja was tenslotte ook wel ongepast hoe hij zich gedroeg. Helaas stond onze "echte" leerkracht toen net toe te kijken en heb ik er toen strafstudie voor gekregen want die snapte helemaal niet waar zoeits vandaan kwam. Tijdens strafstudie is mijn ex mij komen helpen, alhoewel hij helemaal niet moest helpen. Zonder 1 woord mij gewoon geholpen met mijn werk en is vervolgens weer doorgegaan. Dan zijn we tijdens de laatste les dat hij gaf wat aan de praat geraakt na de les, heeft hij zijn excuses aangeboden en zo nog meer aan de praat geraakt. Elkaar via facebook teruggevonden, ontdekt dat we 1 grote passie gemeen hadden (nl paarden) en uiteindelijk heel goede vrienden geworden. Door problemen thuis, werd ik er snel kind aan huis. Een koppel zijn we pas maanden later geworden nadat we samen op reis waren geweest. Deze maand heb ik onze relatie (na 3 jaar) beëindigd. Wou zeggen dat "leeftijdskloof" (hij 24-bijna 25 ; ik 20, bijna 21) de reden was, maar van ons 2 was ik de volwassene en dat was emotioneel té uitputtend. Maar neemt niet weg dat er toch 3 jaar in gestoken is geweest en dat dat niet zoeits is dat je zomaar even kan vergeten! Had zeker zijn goede momenten en denk er met plezier op terug (de goede momenten dan
helaas overwogen de slechte )Ik hoop dat jullie bokt.nl ook veel romantische verhalen heeft en wil delen !!
Groetjes
erg leuk, nu 4 jaar en 8 maanden later zijn we nog steeds samen en wonen we ook samen!
) en met nieuwjaar eens een echt gesprek gehad en toen onze eerste kus gegeven. heel handig dat het mijn buurjongen is zijn huis is ook echt tegen ons huis en onze voordeuren staan 1 meter van mekaar af. dus kan altijd terug naar huis als ik iets ben vergeten
Had zoekfunctie gebruikt, maar daar kwam ik geen topic tegen.
we zijn in september 3 jaar samen en ondertussen verloofd
Of als die meid weer even zeurt "ik wil naar huis, zeg dat eens tegen J." dat ik dan gewoon zeg dat ze moet opdonderen en dat zelf regelen.