Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
je stopt eten naar binnen, je kauwt en je slikt.. Stom! en de laatste hap, die krijg ik nooit naar binnen als ik ergens anders eet, vreemde gewoonte
Daarentegen wel weer verslaafd aan chocola... pimaude schreef:ik vind het kauwen altijd zo stomje stopt eten naar binnen, je kauwt en je slikt.. Stom! en de laatste hap, die krijg ik nooit naar binnen als ik ergens anders eet, vreemde gewoonte
![]()
na het zelf eten koken heb ik ook geen zin in eten, heel herkenbaar dus!
bbrrr love_western schreef:Ik heb ook een hekel aan eten. En toch heb ik overgewicht. Dus er gaat ergens iets fout. Maar ontbijt sla ik het liefst over. Hou dat 9 van de 10 x nooit binnen.

Kirsha schreef:love_western schreef:Ik heb ook een hekel aan eten. En toch heb ik overgewicht. Dus er gaat ergens iets fout. Maar ontbijt sla ik het liefst over. Hou dat 9 van de 10 x nooit binnen.
Ik weet wel dat het topic hier niet over gaat, dus ik twijfelde even of ik dit moet zeggen, en waarschijnlijk weet je het ook al maar goed
Ontbijten is zo ongeveer de belangrijkste maaltijd... Het helpt je stofwisseling op gang. Daar is onderzoek naar gedaan, ik meende dat de mensen die niet ontbijten sneller overgewicht hebben. Dus toch iets proberen te eten, al is het maar iets kleins
En dat is meestal het probleem mij.
Of brinta is ook lekker sochtends om mee te beginnen. Lekker warm eet makkelijk weg..
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wel minder zin heb in eten sochtends als vroegáh dan werd ik met honger wakker en als ik niet binnen een uur kon eten dan kreeg ik steken van de honger
michelle___ schreef:Ik houd wel van eten..
Maar op een of andere manier krijg is stukken vlees/kip/vis (biefstuk, slavink oid) nooit weg.Als ik ergens te lang op moet kauwen hoef ik het eigenlijk al niet.
Kirsha schreef:Precies wat Saskiakefie zegt! Je kunt ook iets vloeibaars nemen, drinkontbijt o.i.d. is ook goed (liefst zelf maken want er zit vééééél suiker in die pakken van de supermarkt. Ik heb de laatste tijd ook minder zin in ontbijt, apart, wel honger maar totaal geen trek.
er zit in ieder geval minder suiker in geloof ik. En het vult best goed, ik zit dan altijd propvol.