, ik woon zoals wel bekend bij sommigen begeleid (samen met 3 van verstand van 6 een een 20 jarige net als mij) . We eten samen en heb een taakje en verder ben ik op mijn kamertje , maar die regels wordt er zat van , ik ben hard opzoek naar een huisje maarja dan moet het financieel kunnen en ze vreten geen flikker uit. Ja dat moet ik zelf doen? , heb geen idee wat het nummer van mijn nieuwe jobcoach is en heb haar maar 1 keer gezien. Met ontbijt ben ik alleen na hun aan het eten , ik mag boven niet eten maar dat boeit me niet dat doe ik geregeld.. Wel is er vaak geen brood meer voor me over , ja oeps we waren vergeten dat jij ook nog moest
. Ik was vanaf dag 1 zelf , overal hangen briefjes omdat ze altijd aan mijn spullen zitten. Op maandag ga ik naar een dierenopvang ik ben vrij dan , maar ik mag niet thuis blijven en die hufters hebben weer een nieuwe regel het leven ingeblazen dat ik niet meer de sleutel mee mag
HOE moet ik naar mijn ouders? Laptop mee sjouwen 7 km op fiets naar opvang , dan weer terug 7 km en dan nog eens 10 km naar mijn ouders
Dat ding is 17 inch man , maarja dat is mijn probleem de sleutel krijg ik beslist niet meer mee ivm veiligheid
Ik mag geen eten opscheppen en krijg maar 1 maaltijd tsja ik lust wel wat , ik mag dus geen sleutel mee , ik mag boven niet eten , mag niet alleen thuis zijn. NOOIT houden ze rekening mee dat ik uitslaap tot een uur of 12 in het weekend , dat ik ook ontbijten wil .. Ze doen niks voor me , ik moet eerst flippen voordat er iets gebeurd en dan gebeurt en nog niks behalve een preek en een officiele waarschuwing en een mooi stukje papier bij mijn jaarverslagen etc omdat ik uit wanhoop een begeleider sloeg die weer aan mijn spul zat
Die achterlijke begeleiders zijn amper 2 jaar ouder dan mij en doen alsof ik een klein kind ben , ja ik heb een poedersuiker leven omdat ik een fiets autist ben die emotieblind en ongelovelijk school heb verneukt omdat ik niks met mezelf aankon en ik uit pure wanhoop meeliep omdat ik anders niet geaccepteerd en gepest werdt. JA hun hebben hun MBO so what? Hoef je mij niet anders aan te kijken.. , dit is zo frustrerend en sla ik weer door letterlijk heb ik de politie op mn dak zitten. Misschien ben ik zelf beter af daar , je kan wel zeggen doe wat maar ik weet ook niet hoe... Mijn ouders weten niks mijn zussen niet , ben totaal overgeleverd aan mijn kennis en die hufters ><. pff Frustratie alom

Is deze begeleide woonvorm tijdelijk of voor langere tijd?
Aangeven wat je dwars zit, waarom je deze dingen vervelend vindt en vooral ook hoe je het graag WEL zou willen zien en wat je daarin van hun verwacht. Tot slot: hoe kun jij bijdragen aan een fijnere sfeer voor jezelf?