Ik schrok er best wel van eigenlijk. Hoeveel fora je niet ziet met topics 'Mijn vriendin brengt zoveel tijd door met haar paard, wat moet ik doen?' en dan in de reacties dingen in de trant van 'Ik heb er ervaring mee, dit gaat niet werken, zet haar aan de kant want paard komt toch altijd op de eerste plaats.'
Is het echt zo erg? Zijn er mensen wiens relatie over is gegaan door hun paard? Mijn vriend heeft er echt niks mee (buiten in een paardenbiefstukje
), dus ik wil hem niet verplichten om mee te gaan en dat soort ongein (tenzij hij dat zelf wil natuurlijk, kan ik alleen maar toejuichen
)Ik ben benieuwd

Mijn excuses als het fout staat trouwens!

Ik plan dan wel een beetje zodat we tegelijk weg zijn.
zodat ik niet elke avond de hort op ben zoals vroeger. Mijn schoonmoeder is minder blij ermee geloof ik, die heeft me ooit verweten dat ik mijn vriend en kinderen ernstig tekort doe omdat we zonder het geld dat naar de paarden gaat een heel leuk leven konden hebben. Zij wel misschien, ik niet. En ik denk niet dat we beter af zouden zijn met een prachtig huis, drie keer per jaar op vakantie en doordeweeks een slecht gehumeurde vrouw en moeder. Wat moet ik anders doen als hij wielrennen kijkt op zondagmiddag? 
) en ik ga dan ook wel eens meekijken als ie weer es aan het prutsen is. En zo blijven we een gelukkig stel