Middelbare school bloopers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anoniempje1

Middelbare school bloopers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 13:59

De titel zegt het eigenlijk al.
Na aanleiding van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=pTfhOAF--tg bedacht ik me dat er hier vast en zeker ook nog mensen zijn die bloopers hebben gehad op de middelbare school. Ikzelf zit op dit moment in mijn eindexamenjaar en heb ook vreselijke momenten gehad, waar ik (gelukkig!) achteraf wel weer om kan lachen!

Wie begint? :D

LoveBodin

Re: Middelbare school bloopers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 15:26

Ik ben verdwaald op school. Serieus verdwaalt. En heb de weg moeten vragen. En toen kwam ik nog te laat ook :+.
Gelukkig was 't geen probleem, ik ben toch maar de exchange student, 't maakt sommige docenten niet eens uit of ik op kom dagen :')

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 15:30

M'n moeder is lerares en ze noemen haar vaak mama :')

anoniempje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 16:08

In de eerste klas was ik ongeveer 1.40 en had zo'n grote Kipling tas. Heel erg fout natuurlijk. En op vrijdag had ik een lange dag met alleen maar vakken dus geen tekenen of gym. Die tas was erg zwaar en dan trok of botste iemand tegen mijn tas en dan viel ik languit in de gang :')
Ook met gym was ik niet de handigste. Zo moesten we een keer op een kast staan en dan moest je springen naar de rekstok en dan met een koprol er vanaf springen. Dus ik spring er op had veel vaart en maakte die koprol, ik vergat alleen los te laten en ik schoof met mijn gezicht over de grond want ik landde achter de mat. Toen had ik een bloedneus en moest de leraar kijken of mijn neus gebroken was! Ik heb vast nog wel meer dingen maar die kan ik nu even niet zo snel bedenken.

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:54

Ik kan mij nog een leuk probleempje herinneren van toen ik nog in de eerste klas zat...
Al kon ik er natuurlijk niks aan doen, maar het was niet zo'n een leuk momentje. De onderkant van mijn schooltas liet namelijk in de ochtend los. En we moesten natuurlijk de hele dag nog lessen volgen. Loop je daar lekker met een kapotte tas met zooi in je handen door de school heen... :')

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:10

Leuk topic! :D
Ik ga even nadenken :D

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:19

Hahaha leuk topic dit :')

Nou ik zat vroeger in een leerlingenraad en we moesten toen verkleed als zwarte piet door de school.
Ik had een pak geleend van iemand en zat best goed alleen die broek was wel wat te groot maar met riemen erover noest jet lukken.

Toen was het pauze dus wij als zwarte piet door de aula heen..
En je raad het al :') recht voor al die leerlingen zakt mijn broek naar beneden :')
Blunder! ! :P

anoniempje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 20:54

@Ashley5 dat heb ik ook gehad... Maar dan met mijn schoudertas dat die aan een kant afscheurde.... liep ik daar met mijn tas haha erg handig.....

@JenW ooh jeej haha ik zie t al helemaal voor me :+

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:31

Hadden jullie geen kluisje op de middelbare school dan?
Ik ben al 5 jaar lang gezegend met het beste kluisje van de school: hoog en aan de zijkant van de rij, waardoor het bij mij vrijwel nooit druk is :D

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:33

De hogere klassers gingen altijd voor bij mij op school, dus je moest in het eerste jaar nog geluk hebben om een kluisje te krijgen.
Maar gelukkig is het daarna nooit meer gebeurd!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:34

ach, ik heb er zoveel (gehad )
mijn docenten perongeluk bij hun bijnaam aanspreken of doodleuk het lokaal niet in komen terwijl de klas daar toch echt wel zat ( deur bleek niet van buitenaf open te kunnen maar heb wel erg lang aan de deur staan trekken)

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 06:46

Ashley5 schreef:
De hogere klassers gingen altijd voor bij mij op school, dus je moest in het eerste jaar nog geluk hebben om een kluisje te krijgen.
Maar gelukkig is het daarna nooit meer gebeurd!

wij hebben 't juist andersom... eerste & tweede krijgen een kluisje.
Maar doordat de school aan 't groeien was, waren er op een gegeven moment ongeveer 30(!!) kluisjes voor klassen 3,4,5,6...

Nu op een grote school (grootste van 't hele land hier), waarbij iedereen wel gewoon een kluisje krijgt, ook al kom je halverwege 't jaar pas aanvragen :+

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:20

kluisjes... ze hebben mij de hoogste gegeven, zoveel boeken zijn op mijn onderbuur's hoofd gevallen _O- nu geen boeken meer door omstandigheden dus kluisje heeft ook geen zin...

vorig jaar wilde ik mijn wiskunde docent mailen... er waren 5 mensen met dezelfde achternaam dus was gokken... komt hij me uit de fransklas halen ' romy, je had meneer **** van geschiedenis een mailtje gestuurd over de gelijkvormige driehoeken, hij wist niet helemaal waarover het ging dus heeft hij het maar weer aan mij gestuurd.'

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:27

Wij kregen elk jaar een nieuw kluisje. De eerste 3 jaar had ik nog wel enige geluk, maar in de 4e had ik dikke pech. Midden in een rij onderaan.
Maak moest ik wachten tot iedereen klaar was, of andere kreeg ik regelmatig boeken, jassen etc op mijn hoofd. En mensen die bijna op je gaan staan....
Ook moest ik soms half op de grond ''liggen'' om te kunnen zien wat er eigenlijk in me kluis lag...
(liggen deed je natuurlijk niet, dat was vies, maar je moest soms wel errug lenig doen)

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:57

Mijn zus liet, tijdens bijeenkomst voor dodenherdenking in de aula, een keiharde scheet. Juist ja, net op het moment dat iedereen een minuut stil was. :D Het ergste was nog dat haar vriendin keihard en ging lachen en naar haar ging wijzen. Tsja, toen wist iedereen (zeker) dat zij de 'dader' was.... :+

nerina_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:57

geinig topic.
Een vriendin van mij, ging voor een foute dansmarathon, even wat foute danspasjes oefenen. En natuurlijk kwam er een leraar om de hoek lopen en die keek heel raar. XD

En natuurlijk aan deuren trekken waar "duwen" op staat en andersom....

Super leuke momenten om aan terug te denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:03

Wij hadden een aula, en dat was een soort bak. Er was een opstapje van denk ik 70/80 cm en wij gingen daar (natuurlijk) altijd op door te springen/een grote stap te zetten ipv het trapje aan de zijkanten te gebruiken. Ik ben denk ik wel 100 keer gestruikeld over dat opstapje, inclusief tijdens mijn diplomauitreiking - toen ik ook dat ding op moest klimmen maar dan in een lange jurk met hoge hakken aan.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:04

Ik heb wel eens ergens bij gestaan dat iemand een taart in z'n gezicht kreeg op school!!
Je wilt niet weten hoe wij gelachen hebben :)

SAH1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:15

Misschien niet echt een blunder

Maar ooit had een jongen deo gespoten ( dat moch niet in de lokalen zelf ) En toen vroeg de beste vrouw wat ruik ik hier >?? toen zij ik doodleuk je bovenlip

Kon ze niet echt waarderen en kreeg een enkeltje directeur oepsss :Y)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:19

Oef, ik heb 1 hele erge... die ik nooit vergeet. Niet echt op school gebeurt, maar ik was wel onderweg naar school....

Goed, wij moesten altijd met een veerpond om bij school te komen en het was eens een keer nat van het regenen oid? En ik had een rokje aan, ik draag nooit rokjes... maar die dag wel :') Het was de eerste, maar tevens de laatste keer dat ik ooit een rokje droeg, de reden zal jullie zo duidelijk worden.

Ik was zelf geloof ik 3e jaars? En er stond al een gigagroep met brugwuppen op het veer, ook de 'meneer van het veer' was al bezig met geld ophalen. Ik kom dus aan met m'n fiets, stap af en ga compleet op m'n plaat. En wel zo dat m'n benen hoppa wagenwijd uit elkaar gingen, richting brugwuppen en 'meneer van het veer', uiteraard was ik niet zo slim geweest om een broekje onder m'n rokje aan te trekken :')

Ik kan je vertellen, ik schaamde me dood :=

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:22

Hahaha! Wat een grappige dingen allemaal! :')
Bij mij valt het nog wel mee, aantal keer van de trap af gevallen, maar dat was het ook wel.. :=

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 18:38

Maartje1990 schreef:
Oef, ik heb 1 hele erge... die ik nooit vergeet. Niet echt op school gebeurt, maar ik was wel onderweg naar school....

Goed, wij moesten altijd met een veerpond om bij school te komen en het was eens een keer nat van het regenen oid? En ik had een rokje aan, ik draag nooit rokjes... maar die dag wel :') Het was de eerste, maar tevens de laatste keer dat ik ooit een rokje droeg, de reden zal jullie zo duidelijk worden.

Ik was zelf geloof ik 3e jaars? En er stond al een gigagroep met brugwuppen op het veer, ook de 'meneer van het veer' was al bezig met geld ophalen. Ik kom dus aan met m'n fiets, stap af en ga compleet op m'n plaat. En wel zo dat m'n benen hoppa wagenwijd uit elkaar gingen, richting brugwuppen en 'meneer van het veer', uiteraard was ik niet zo slim geweest om een broekje onder m'n rokje aan te trekken :')

Ik kan je vertellen, ik schaamde me dood :=

Je had toch wel ondergoed aan of bedoel je dat met broekje?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 18:43

Jaaa ondergoed had ik wel aan hoor!! Maar niet een extra broekje met pijpjes oid!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 12:45

In de kantine ( kan er niks aan doen maar vind aula een naar woord) struikelde ik een keer zo hard over mijn eigen tas, was best harde klap en deed best zeer. Maar daar lag ik languit in de kantine, ben blij dat ze het de volgende dag alweer vergeten waren.

En voor opdracht koken, moesten we een keer kindertraktatie maken dus ik en klasgenootje heel creatief bezig. Met cake, hard gekookt ei, slagroom en nog wat dingetjes. We mochten het niet afmaken, idee was leuk maar de smaak paste totaal niet bij elkaar.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:04

Begin van de vierde klas aan de leraar moeten vragen of ik in lokaal 64 was. Ik zat er al drie jaar op school en lokaal had daar altijd al gestaan.