Ik begin in september met de studie pedagogische wetenschappen in Leiden en word in augustus 26. Heb er ontzettend veel zin in maar vind het stiekem toch ook wel spannend om als 'oudje' weer iets nieuws te starten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Echt stoer vond ik dat!
Joolien schreef:yvje86 schreef:Ik ben sinds januari gestart met een deeltijd hbo studie bedrijfseconomie.
Ondanks wat tegenslagen vind ik het echt wel heel erg leuk!
Is deeltijd te doen?
Ik doe ook wel een beetje een geitenwollensokkenstudie, maar in mijn jaar van ca. 30 studenten zit een dertiger, iemand van eind 50 en twee 65-plussers. In het begin was het natuurlijk voor iedereen een beetje aftasten, maar al gauw is het eigenlijk één grote familie geworden
Daarnaast vind ik 25/26 wel meevallen. Er zitten veel studenten die eerst een andere studie hebben gedaan of een verkeerde keuze gemaakt, die zijn dan een jaar of 22/23. Dan lijkt het leeftijdsverschil al veel kleiner. Ik heb ook wel eens college met mensen die 25 zijn ofzo. Daar kan ik net zo snel contact mee vinden als met de anderen.
Maar ook omdat ik niet het type ben die 5 dagen in de week in de schoolbanken zit.