De pakkettendienst waarmee ik al jaren pakketten verstuurde, heeft aangekondigd dat ze er mee gaan stoppen....per direct

Ik moet nu dus op zoek naar een andere manier van verzenden en ben erg benieuwd naar ervaringen van andere bokkers, hebben jullie nog voorkeuren qua bezorging, of juist afraders?
Van welke bezorgers worden jullie blij, en van welke juist niet?
Mijn eigen ervaring is eigenlijk dat er overal wel eens dingen fout gaan, je bent helemaal afhankelijk van de bezorger bij jou in de buurt...
heb je een fijne postbode dan werkt PostNL vaak prima!
PostNL is op zich wel leuk vanwege het als ontvanger zelf kunnen volgen van je pakket, en je kunt natuurlijk ook de bezorgtijden en -plaats bekijken en wijzigen, dat is wel heel leuk! Maar je hoort er ook steeds meer klachten over qua bezorging, en als er zaken fout gaan (kwijtraken / beschadigen) dan is het vaak nog lastig om een vergoeding te krijgen

DHL-4-YOU wordt ook best regelmatig gebruikt, is natuurlijk lekker betaalbaar maar persoonlijk BAAL ik echt als ik ergens iets koop, en vervolgens blijkt na het afrekenen dat ze op die manier verzenden....dan weet ik zeker dat ik minstens een week op mijn pakketje kan wachten

Afhaalpunt zit hier ook niet bepaald dichtbij.
Packs.nu gebruikte ik tot nu maar dat kan dus niet meer omdat de vervoerder hier er mee stopt.
GLS heb ik vroeger gehad (voor Packs) en dat ging ook altijd wel aardig. Dus dat is ook wel een optie

Selektvracht is vaak toch ook een beetje zo-zo...
Kortom: wat vinden jullie als ontvanger (of verzender) aanraders of juist afraders, waar worden jullie (niet) blij van?