mijn rare gewoonte:
Knakken met mn nek
En
Traanogen voor slapen , anders kan ik ook niet slapen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eline10 schreef:Ik heb altijd een vaste volgorde met eten, eerst de aardappelen, dan de groenten, en dan het vlees
) Leffroi schreef:Mijn rug kraken en als ik opsta van de bank en de kamer uit wil, dan raak ik eerst de deur aan en dan de klink, omdat de deur minder zeer doet als het op een electrische schok aan komt, hahaha.
vingers knakken doe ik niet maar tenen knakken wel
)dan groente en dan pas 1 aardappel; die ik droog eet. Natuurlijk alles afzonderlijk op mijn bord

! eline10 schreef:Ik heb altijd een vaste volgorde met eten, eerst de aardappelen, dan de groenten, en dan het vlees

Marietjeeh schreef:Alles gelijk willen houden; gebeurd er iets met mijn rechterhand, dan zorg ik dat dat ook bij mijn linkerhand zo is. Dit is nu weer aan het afnemen gelukkig x]
Verder moet al mijn eten gescheiden zijn op mijn bord en elke keer als ik langs een lantaarnpaal of iets anders langs rij met de auto doe ik mijn tenen naar beneden...
Als mijn ene hand nat wordt, moet de andere ook nat zijn
Ik dacht dat ik de enige was

Marietjeeh schreef:Alles gelijk willen houden; gebeurd er iets met mijn rechterhand, dan zorg ik dat dat ook bij mijn linkerhand zo is. Dit is nu weer aan het afnemen gelukkig x]

Ook als ik iets van een bounty eet, dan eet ik eerst de chocolade eraf en dan de kokos gedeelte als laatste..

nog nooit ongelukken gehad en doe het al sinds mijn pubertijd (ben 33
)
zit het tussen een 5 of 0, word ik boos xBerber schreef:Als ik de auto zit, wil ik de radio altijd op 5, 10 , 15, 20, 25 volume hebben etczit het tussen een 5 of 0, word ik boos