Rare gewoontes van jezelf!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Rare gewoontes van jezelf!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-13 09:46

We hebben al rare gewoontes van je paard , maar niet van jezelf.

mijn rare gewoonte:
Knakken met mn nek :=
En
Traanogen voor slapen , anders kan ik ook niet slapen :+

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 09:48

Mijn rug kraken en als ik opsta van de bank en de kamer uit wil, dan raak ik eerst de deur aan en dan de klink, omdat de deur minder zeer doet als het op een electrische schok aan komt, hahaha.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 09:48

Knakken met mijn vingers, gek stemmetje op zetten als ik met mijn huisdieren loop te geiten, knakken met mijn enkels, op me onderlip velletjes eraf trekken met mijn tanden.. van alles eigenlijk :+ Oh! En als ik verbrand ben en er komen velletjes; ik moet altijd er aan pulken xd

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 09:50

Ik heb altijd een vaste volgorde met eten, eerst de aardappelen, dan de groenten, en dan het vlees :+

Bhodi

Re: Rare gewoontes van jezelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 09:52

Knakken van mn vingers.
Mn onderlip inderdaad kapot bijten met mn tanden.
Op bezette/verkeerde jongens vallen, ook dit herhaalt zich steeds haha
Rare stem opzetten bij paardlief :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 10:12

eline10 schreef:
Ik heb altijd een vaste volgorde met eten, eerst de aardappelen, dan de groenten, en dan het vlees :+

Ik heb dan ook, alleen dan vaak eerst het vlees, dan de groentje en dan de aardappelen. (Met een reden: vlees doe ik met sausje, en over aardappel doe ik jus, en anders zwemt mijn groente in de jus en dat is vies :Y))

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 10:23

Leffroi schreef:
Mijn rug kraken en als ik opsta van de bank en de kamer uit wil, dan raak ik eerst de deur aan en dan de klink, omdat de deur minder zeer doet als het op een electrische schok aan komt, hahaha.

Dat heb ik ook eerst de deur en dan de klink het hele jaar door, en ook bij elke deur :j
Knakken met me enkels, onderlip stuk bijten , knakken met me polsen doe ik ook veel, raar stemmetje als me dieren schattig doen hahaha!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 11:15

Ik eet ook aardappels groente en vlees apart, maar t mag ook niet bij elkaar op het bord liggen :+ vingers knakken doe ik niet maar tenen knakken wel :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 11:19

Eerst vlees (die ik ook eerst 'afdroog' met een stukje keukenpapier :') )dan groente en dan pas 1 aardappel; die ik droog eet. Natuurlijk alles afzonderlijk op mijn bord :D
Als de groente vochtig zijn, dan maak ik nadat ik de groente op heb, eerst mijn bord schoon voordat de aardappel erop komt :')

En ik schraap graag de nagellak van mijn nagels af met mijn tanden :o
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 30-04-13 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Babbelaar20

mijn tenen knakken :')

Brechtje_A

2 keer omdraaien in bed voordat ik ga slapen (anders lukt het echt niet). Ik wil geen vocht, jus of saus van mijn eten, bijvoorbeeld van het vlees, tussen mijn andere eten.
Uhm Tja...

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 11:27

Mijn wekker 25 minuten voor laten lopen omdat ik denk dat ik anders in de war raak :')
Tijdens schooltijd altijd verslapen of willen uitslapen als het niet kan, wekker in mijn slaap uitzetten en nergens zin in hebben en het dan ook niet doen(verplichtingen). En dan zodra ik vrij ben of vakantie heb, dan word ik al om half 7 wakker, mijn wekker blijft netjes op zijn plek staan en mijn verplichtingen zijn al gedaan voordat mijn ouders mij er ook maar aan kunnen herinneren dat het nog moet gebeuren 8)7

Ik val ook helaas altijd op jongens die moeite hebben om op meisjes af te komen of er gewoon geen zin in hebben. En ze moeten bij mij geloof ik altijd blond zijn met blauwe ogen ofzo... -O- :?

Achja :))

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 11:31

Opeens uit het niets kapot gaan van het lachen.
Opeens thuis over de grond rollen en keihard gaan lachen.

Kortom prettig gestoord :P !

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:07

Als ik weg ga van stal moet ik eerst mn pony een aai geven en staldeur controleren, en derna die van mn paard. en als ik dan nog even snel wat moet doen op stal dan moet ik derna van mijn zelf nog een keer gedag zeggen!

En alle ijzeren stukjes van mijn jassen/vesten voelen met mijn handen!

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:08

eline10 schreef:

Doe ik precies het zelfde zo! :)

-Knakker van vingers
-100 keer controleren of de stal deur goed dicht zit na een incidentje van ontsnapt paard in de nacht :-)
-Weltrusten, love you! Zeg ik altijd als ik weg ga bij mijn paard! Ook al in het ochtend, of middag
-Nagels van tenen te vaak afknippen, ik weet het dondersgoed maar kan echt niet tegen nagels wat vaak resulteerd in te kort afgeknipt en moeilijk lopen :-)
-Mijn vriend voorschut zetten in de supermarkt door hard te gaan zingen!

Vast nog een hoop meer maar kan er nu ff niet op komen!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:14

Alles gelijk willen houden; gebeurd er iets met mijn rechterhand, dan zorg ik dat dat ook bij mijn linkerhand zo is. Dit is nu weer aan het afnemen gelukkig x]
Verder moet al mijn eten gescheiden zijn op mijn bord en elke keer als ik langs een lantaarnpaal of iets anders langs rij met de auto doe ik mijn tenen naar beneden...

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:27

Marietjeeh schreef:
Alles gelijk willen houden; gebeurd er iets met mijn rechterhand, dan zorg ik dat dat ook bij mijn linkerhand zo is. Dit is nu weer aan het afnemen gelukkig x]
Verder moet al mijn eten gescheiden zijn op mijn bord en elke keer als ik langs een lantaarnpaal of iets anders langs rij met de auto doe ik mijn tenen naar beneden...

Omg, dat heb ik ook, dat gelijk houden :oo Als mijn ene hand nat wordt, moet de andere ook nat zijn :o Ik dacht dat ik de enige was :)

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:33

Marietjeeh schreef:

Woow ik hoop niet dat jij ooit een vinger verliest oid. :oo

Ik bijt altijd velletjes van mijn lippen en binnenkant wangen tot bloedens toe
Ik knak mijn nek, rug, schouders en enkels heeeeeel vaak
Ik pulk aan velletjes, korstjes en mijn nagelriemen (gaat lekker ontsteken altijd)
Ik kijk 78964646456 keer per dag op mijn telefoon, zomaar gedachteloos 8)7
Laatst bijgewerkt door Nant op 01-05-13 12:35, in het totaal 3 keer bewerkt

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:34

Knakken van mijn nek.
En aan mijn haar ruiken, een tik die ik over heb gehouden aan het duimen. Ik mocht mijn duim niet meer in mijn mond stoppen, maar als ik stress heb ga ik aan mijn haar ruiken. ik doe dit ongemerkt misschien wel 30x op een dag..

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:41

Op de binnenkant van mijn wang kauwen tot het kapot is en als ik af en toe zo'n klein bultje heb die open bijten :x
en alles met mijn voeten gelijk willen doen. dus linkervoet 2 passen op het grind -> rechtervoet ook 2 passen op het grind etc. wc rol altijd met het velletje van de muur af, ook op stal, op mn werk, bij anderen thuis... :')
En als ik nerveus ben en moet praten aai/krab ik altijd aan mijn neus.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:44

Ik ontleed mijn eten altijd.. :') Ook als ik iets van een bounty eet, dan eet ik eerst de chocolade eraf en dan de kokos gedeelte als laatste..
Ook als ik mensen nadoe met praten ga ik een heel hoog stemmetje opzetten :')

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:56

Gewoontes of (al dan niet dwangmatige) tics? :')

- Mijn klokken lopen voor op de 'normale tijd', alle wel weer op een andere tijd om het makkelijk te houden, de enige die echt goed loopt is die van mijn pc (of teletekst). Dit omdat ik nog al eens de neiging heb om te laat van huis weg te gaan (met als logisch gevolg te laat komen), helaas weet ik prima hoeveel elke klok voorloopt dus is het 'trucje' totaal zinloos, de klokken op de juiste tijd terugzetten doe ik echter niet.

- Ik aai zichtbare maar vooral veel onzichtbare stofjes van tafels, vooral als ik geconcentreerd ergens naar zit te luisteren, doe dit onbewust en ben over het algemeen bezig te proberen vlekjes weg te vegen... om deze 2 minuten later wederom op te merken (onbewust) en weer weg te vegen etc... vooral tijdens vergaderingen erg irritant .... voor de ander lol

- Ik houd blijkbaar van reperterende bewegingen als ik geconcentreerd behoor te zijn. Geef me dus geen pen met een drukknopje in mijn handen of een plastic lepeltje in een leeg plastic bekertje (leeg omdat ik de koffie dan al op heb lol), want dat eindigt in dat ik het lepeltje breek... of erger het lepeltje per ongeluk wegschiet... erg leuk tijdens vergaderingen :P

- ik lees op de fiets... vinden veel mensen heel raar, ik kan echter prima fietsen en lezen tegelijkertijd, een ander zit met zijn telefoon te spelen tijdens het fietsen, ik lees :P nog nooit ongelukken gehad en doe het al sinds mijn pubertijd (ben 33 :P)

- Ik kan niet recht op een stoel zitten, ik hang altijd, of heb mijn voeten onder me.

Komt er eigenlijk op neer dat ik een beetje dwangmatig ben (ook met tellen... heb nu een hobby gevonden waarin ik reperterende bewegingen en tellen kan combineren lmao, ik haak :p) en nooit 1 ding tegelijk kan doen maar veel afleiding nodig heb

Over eetgewoontes ga ik maar niet beginnen :P

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:59

Als ik de auto zit, wil ik de radio altijd op 5, 10 , 15, 20, 25 volume hebben etc :') zit het tussen een 5 of 0, word ik boos

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 13:02

xBerber schreef:
Als ik de auto zit, wil ik de radio altijd op 5, 10 , 15, 20, 25 volume hebben etc :') zit het tussen een 5 of 0, word ik boos

yup ronde getallen graag... en ook graag precies :P

Toevallig stond ik gisteren avond mijn pan nasi te verdelen in bakjes voor in de vriezer... 3 porties, maar er moet dan wel precies evenveel in elk bakje zitten aub, en ik heb een digitale weegschaal... Alsof die 5 gram meer of minder in een bak van 600 gr. echt uitmaakt :p

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 13:04

xBerber schreef:

Herkenbaar :'), altijd een rond getal.

Onderlip stuk bijten doe ik ook altijd