Nu anderhalve maand geleden heeft ze mij een rotstreek geflikt.. wat dat precies is is te lang om te typen.. hou het maar op een soort diefstal
Ik heb het contact verbroken en voor mij is ze lucht
Maar schijnbaar zit het bij haar heel hoog. Verteld de grootste onzin en leugens (terwijl ik alles zwart op wit heb maar goed)
Ik heb zoiets van joh je banketstaaf maar een eind weg.. karma is a bitch
Maar ze doet erg haar best om me weg te pesten hier.. Hard praten over mij als ik in de tuin zit.. een schutting tegen de gezamelijke schutting aanplaatsen welke een halve meter hoger is dan de gezamelijke.. een mega blokhut bouwen in de achtertuin halve meter van mijn schutting vandaan en ook hoger is dan toegestaan (dus kijkt zo mijn huis en tuin in).. vandaag hadden ze mijn container verstopt.. langslopen en heel hard zeggen 'dat je die prutsmuts geen aandacht moet geven'.. doe dat dan ook niet
Maar gister maakte ze het wel helemaal bont.. ik ga namelijk nog wel gewoon goed met haar zoon om.. hij woont ergens anders met zijn gezin en bemoeit zich niet met de ruzies van zijn moeder.. heb niet veel contact met hem maar als we dat hebben is dat gewoon normaal.. ook zoals vd week. Ik heb een aantal spulletjes en vroeg of zijn dochter dat wou hebben.. zoals afgesproken ga ik dat deze week even afgooien bij hun
Blijkbaar is de buurvrouw daar achter gekomen en stond ze gister heerlijk ordinair in de tuin te krijsen (pratend tegen haar vent maar wel express zo hard dat ik het hoorde) dat ik mijn eigen vrienden maar moest gaan zoeken en haar familie met rust moest laten anders tieft ze mijn ramen eruit
Tja.. ik kan niet anders dan er om lachen eerlijk gezegd
Ik heb haar al die tijd genegeerd en doe dat nog steeds.. maar de pesterijtjes en dreigementen worden wel steeds erger.. ondanks dat ik nergens op reageer
Wat zouden jullie doen? Blijven negeren en afwachten? Of eens vol in de aanval met alle dirt die je van haar/hun weet en dat ze eens moet kappen met die rare onzin omdat je anders een paar telefoontjes pleegt naar een aantal instanties... (b.v.heeft ziektewet uitkering maar werkt zwart.. en nog veel meer dingen die geheim moeten blijven anders heeft ze hele grote problemen)
1 keer hoesten en ze ligt doormidden (we doen op dezelfde school vrijwilligerswerk btw.. waar ze overigens poeslief is)

zeker niet als het je buren zijn hihi.